Bezpłatne porady weterynarza, behawiorysty i trenera, darmowe usługi groomera, czyli psiego fryzjera, degustacje produktów spożywczych dla pupilów, a także możliwość wsparcia schronisk – to tylko niektóre z punktów programu Dnia Zwierząt w Kauflandzie, który odbędzie się 30 września przed wybranymi sklepami sieci we Wrocławiu i w Warszawie. Wydarzenie zorganizowano z okazji Światowego Dnia Zwierząt, który przypada 4 października.
Już w najbliższy weekend w dwóch marketach – w Warszawie i we Wrocławiu – Kaufland będzie celebrować dzień zwierząt, ich opiekunów i miłośników. Do wspólnej zabawy zaprasza dorosłych, dzieci, rodziny i znajomych wraz ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi.
Moc zabawy, edukacji i degustacji
Atrakcje przygotowane na Dzień Zwierząt w Kaufland obejmują:
- bezpłatne konsultacje z wykwalifikowanymi specjalistami – uczestnicy eventu będą mogli skorzystać z bezpłatnych konsultacji zawodowców, którzy na co dzień pracują ze zwierzętami. Na miejscu obecni będą: behawiorysta, który podpowie, jak poradzić sobie z problemami emocjonalnymi naszych zwierzęcych przyjaciół, trener służący radą w zakresie łatwego i skutecznego sposobu nauczania psów podstawowych komend, a także weterynarz posiadający szeroką wiedzę na temat zdrowia zwierząt, ich prawidłowego karmienia oraz szczepień.
- strefę playground – czworonożni przyjaciele uwielbiający ruch i zabawę skorzystają z przestronnego wybiegu.
- opiekę nad zwierzętami – wykwalifikowane osoby zaopiekują się zwierzętami w czasie, gdy ich właściciele będą chcieli zrobić zakupy.
- stoiska z przekąskami K-Classic – właściciele czworonogów będą mogli poczęstować swoich podopiecznych różnego rodzaju przysmakami oraz karmami marki własnej Kaufland.
- stoiska gościnne partnerów – do wspólnego świętowania zaproszono marki Pedigree, Whiskas, Crave i Butcher’s, które zaoferują konkursy z nagrodami, atrakcyjne gadżety i próbki produktów.
- stoisko pielęgnacyjne – miłośnicy dbania o wygląd swoich pupili będą mogli skorzystać z usług i konsultacji profesjonalnego groomera.
- pokazy – uczestnicy wydarzenia będą mieli także możliwość obejrzenia pokazów, na których swoje umiejętności zaprezentują specjalnie wyszkolone psy.
- fotobudkę – na pamiątkę będzie można zrobić sobie zdjęcia w fotobudce.
Wsparcie dla schronisk
Światowy Dzień Zwierząt to również doskonała okazja do udzielenia pomocy zwierzętom bezdomnym i tym, które przebywają w schroniskach. W czasie wydarzenia Kaufland zachęcać będzie uczestników Dnia Zwierząt do przekazania datku na rzecz lokalnego schroniska w ramach zbiórki, którą sieć również wesprze finansowo. W zamian za datek goście wydarzenia będą mogli otrzymać zawieszkę z wygrawerowanym na miejscu imieniem zwierzaka. W trakcie eventu będzie można także wesprzeć lokalne schroniska (Fundację Pomocy Zwierzętom „Matuzalki” niedaleko Wrocławia oraz schronisko dla bezdomnych zwierząt w Józefowie pod Warszawą) poprzez przekazywanie karmy, a także poznać szukających nowego domu wybranych podopiecznych tych instytucji, którzy wraz z opiekunami będą obecni na wydarzeniach.
Event pod hasłem „Gdzie Dzień Zwierząt Mam?” odbędzie przy marketach Kaufland w godz. 10-16, w następujących lokalizacjach:
- Warszawa-Piastów, ul. Warszawska 1,
- Wrocław, ul. Bardzka 1a.
Więcej informacji na temat wydarzenia dostępnych jest na stronie: www.kaufland.pl/dzien-zwierzat.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.