Kaufland z najlepszym stoiskiem mięsnym w Polsce

Świeżość, szeroki wybór artykułów, degustacje dla klientów czy własna wędzarnia – to tylko niektóre z atutów lady obsługowej sklepu Kaufland w Knurowie, która podczas Kongresu Mięsnego & Roślinnych Alternatyw 2023 została uznana za najlepsze stoisko mięsne w Polsce w kategorii stoisk o długości ponad dziesięciu metrów.

Jury doceniło ladę sklepu Kaufland w Knurowie, zwracając uwagę na dostępny asortyment obejmujący ponad 400 produktów, w tym nie tylko mięso i wędliny, ale także sery oraz produkty garmażeryjne i przekąski. Kaufland pozyskuje produkty w pierwszej kolejności od krajowych producentów, dzięki czemu klienci znajdują w sklepie szeroki wybór drobiu, wołowiny i wieprzowiny pochodzącej z Polski. W ofercie znajdują się produkty, takie jak: tuszka, piersi, ćwiartki z kurczaka, mięso z indyka i gęsi, schaby, boczki, golonki, żeberka, polędwice, kiełbasy czy pasztety. Ponadto Kaufland oferuje klientom szeroki wybór produktów premium, w tym szynki dojrzewające, salami francuskie czy hiszpańskie chorizo. Miłośnicy aromatycznych wędlin mogą kupić w Knurowie produkty wędzone na miejscu, ponieważ lada wyposażona jest we własną wędzarnię. Sieć regularnie zaprasza klientów na degustacje. Przy stoisku znajduje się także specjalny panel cyfrowy, na którym klient może samodzielnie sprawdzić skład produktów i alergenów. Kaufland dba nie tylko o odpowiedni dobór asortymentu, ale także najwyższą jakość obsługi.

– Nasz personel regularnie przechodzi specjalistyczne szkolenia, by udzielać fachowych informacji na temat dostępnego asortymentu, służyć radą i odpowiadać na wszelkie pytania konsumentów. Pracownicy dbają także o wieloetapowy proces weryfikacji dostarczanego do sklepu towaru i dokładnie kontrolują produkty po to, aby oferować klientom świeżość i najlepszą jakość. Jestem wdzięczny każdemu członkowi zespołu za profesjonalizm i obsługę klientów na najwyższym poziomie. Cieszymy się bardzo z nagrody i obiecujemy, że poprzeczka w dalszym ciągu będzie postawiona w tym zakresie wysoko, nie tylko w Knurowie, ale w każdym z naszych marketów, ponieważ lada obsługowa to główny wyróżnik sklepów Kauflandmówi Adam Madeja, członek zarządu oraz dyrektor Departamentu Sprzedaży w Kaufland Polska.

Recenzję z wizyty w Knurowie można obejrzeć.

 

To już kolejne wyróżnienie w tej kategorii dla sieci Kaufland – w 2019 r. w tym samym konkursie nagrodę zdobyło stoisko mięsne w Bielsku-Białej. Konkurs na najlepsze stoisko mięsno-wędliniarskie organizowany jest przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl i magazynu „Wiadomości Handlowe”. Wyboru zwycięskich sklepów dokonuje profesjonalne jury złożone z czołowych ekspertów rynkowych w Polsce — m.in. prezesów i dyrektorów największych polskich zakładów mięsnych, przedstawicieli związków producenckich, a także specjalistów od aranżacji stoisk.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.