Kaufland wspiera odpowiedzialną jazdę podczas kolejnej edycji SpeedGames

Już 16 sierpnia na Torze Modlin znani twórcy internetowi pod czujnym okiem Kuby Przygońskiego będą zgłębiać tajniki bezpiecznej jazdy w wymagających warunkach. Będzie to już 7. edycja popularnego wydarzenia. Tym razem do grona sponsorów promujących bezpieczną i odpowiedzialną jazdę dołącza sieć Kaufland. 

Kaufland jako odpowiedzialna sieć rozumie, że u podstaw każdego działania leży edukacja. Konsekwentnie angażuje więc klientów w swoje inicjatywy i pokazuje, jak w codziennym życiu zadbać o swoje zdrowie, otaczająca nas naturę oraz własne bezpieczeństwo. Już w najbliższy poniedziałek z pomocą zaznanych i lubianych osobistości ze świata social mediów, telewizji i sportu sieć skieruje uwagę odbiorców na kwestię bezpieczeństwa za kierownicą. 

Zabawa, rywalizacja i… edukacja

Na Torze Modlin poza pełną emocji rywalizacją oraz dobrą zabawą, istotną rolę będzie miała edukacja w zakresie bezpiecznej jazdy w ekstremalnych warunkach. 

Jesteśmy w trakcie wakacyjnych wyjazdów, gdzie ruch na trasach prowadzących do popularnych, turystycznych miejscowości jest większy niż zazwyczaj. To bardzo istotne, aby zachować wzmożoną czujność i za każdym razem wsiadając za kierownicę, być świadomym możliwych zagrożeń. Jako sieć, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, regularnie wspieramy ciekawe i niestandardowe inicjatywy edukacyjne – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w sieci Kaufland Polska. 

Speedgames to show motoryzacyjne, którego organizatorem i gospodarzem jest Kuba Przygoński – znany polski kierowca rajdowy. W trakcie show gwiazdy social mediów, telewizji i sportu sprawdzają oraz doskonalą swoje umiejętności m.in. w jeździe na czas czy w trudnych warunkach. Wydarzenie odbędzie się już w najbliższy poniedziałek, a jego transmisję będzie można obejrzeć na  TikToku i Instagramie Kaufland Polska. Po świecie SpeedGames, specjalnie dla obserwatorów Kaufland, oprowadzać będzie sam Czarek Czaruje. 

   

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 237 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. 

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.