Kaufland wprowadza do asortymentu kolejny produkt we współpracy z PreZero – szafkę wykonaną z surowców wtórnych

Jak wynika z badań, aż 66% polskich konsumentów deklaruje zaniepokojenie zmianami klimatycznymi oraz uważa aspekty środowiskowe jako ważne lub bardzo ważne w procesie zakupów. Jako odpowiedzialna sieć handlowa Kaufland po raz kolejny odpowiada na potrzeby klientów i rozszerza ofertę o wielofunkcyjną szafkę wykonaną z plastiku, który w 100% pochodzi z recyklingu. 

We współpracy z PreZero – spółką, która również należy do Grupy Schwarz, zajmującą się utylizacją oraz recyklingiem, Kaufland wypracował przyjazny dla środowiska produkt stworzony w całości z surowców wtórnych. Już od czwartku 9 czerwca w ofercie czasowej dla klientów będą dostępne szafki marki własnej My Project. Mebel wyposażony jest w półkę z regulacją wysokości, a w trosce o bezpieczeństwo posiada możliwość zamknięcia drzwiczek na kłódkę. Sprawdzi się w domowych garażach, warsztatach, spiżarniach lub pomieszczeniach gospodarczych do przechowywania narzędzi, pojemników, środków czystości czy przetworów. Materiały wykorzystane w procesie produkcji pochodzą z tworzywa PCR. 

Ekologicznie także w kuchni

Dla miłośników gotowania w sklepach Kaufland ponownie pojawią się artykuły marki własnej Spice & Soul, do których produkcji wykorzystano surowce wtórne – patelnia, garnek oraz zestaw przyborów kuchennych. Dodatkowo klienci będą mogli zaopatrzyć się w komplet ścierek kuchennych wykonanych z ekologicznej bawełny.

Sieć Kaufland realizuje strategię Grupy Schwarz REset Plastic, która zakłada redukcję zużycia tworzyw sztucznych o 20% do końca 2025 roku. Opiera się ona na pięciu filarach – redukcji plastiku, zmianie opakowań, recyklingu, usuwaniu odpadów plastikowych ze środowiska oraz innowacji i zwiększaniu świadomości społeczeństwa w zakresie recyklingu i ochrony zasobów. 

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 236 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników. 

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.