Kaufland przeciwdziała inflacji i co tydzień dodatkowo obniża ceny ponad 1000 artykułów

W odpowiedzi na postępującą inflację Kaufland przygotował specjalną akcję, która pozwoli konsumentom ograniczyć wydatki związane z zakupami. Poza standardowymi promocjami co tydzień, począwszy od 5 maja, detalista dodatkowo obniży ceny ponad 1000 produktów o 10 proc. Rabatem będą objęte zarówno artykuły spożywcze, jak i przemysłowe czy drogeryjne. Akcja promocyjna potrwa przez 6 tygodni.  

W ramach akcji pod nazwą „W Kauflandzie przeciwdziałamy inflacji” klienci sklepów Kaufland już od 5 maja mogą liczyć na dodatkowe rabaty. Mechanizm jest bardzo prosty – co tydzień detalista obniży ceny ponad 1000 artykułów o 10 proc. Lista produktów objętych akcją w danym tygodniu będzie dostępna na stronie internetowej www.kaufland.pl/inflacja. Obniżka cen obowiązująca od najbliższego czwartku dotyczy wszystkich tabliczek czekolady, konserw rybnych, szamponów i odżywek do włosów, a także garnków i patelni. Rabat będzie naliczany bezpośrednio przy kasie. 

Dodatkowe okazje do oszczędności 

Poza regularną gazetką promocyjną i akcją „W Kauflandzie przeciwdziałamy inflacji” klienci sklepów Kaufland mają wiele innych możliwości, dzięki którym obniżą wydatki związane z zakupami. Sieć honoruje Kartę Dużej Rodziny – za każde wydane 100 zł posiadający kartę mogą otrzymać bon o wartości 5 zł do wykorzystania na kolejne zakupy. Dodatkowymi rabatami mogą cieszyć się także użytkownicy programu lojalnościowego Payback. W ciągu dnia Kaufland przecenia także wiele artykułów świeżych – m.in. owoców i warzyw. Od lutego 2022 r. w sklepach sieci ceny 15 000 artykułów zostały obniżone o wartość podatku VAT.  

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 235 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników. 

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena
i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.