Kantar: 94% Polaków kupujących online wybiera Paczkomat® InPost

Wskaźnik NPS dla usług realizowanych przez Paczkomat® utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie 80 punktów

Według najnowszych badań Kantar – międzynarodowej agencji badawczej – aż 94% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat® InPost jako formę dostawy, a 85% jako formę wysyłki. Ponadto 82% badanych uznaje Paczkomat® InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw. InPost jest też najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 98% wskazań. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat® InPost – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 80 punktów.

Badani wskazują, że InPost używa nowoczesnych rozwiązań internetowych i mobilnych (80%), a także dostarcza przesyłki na czas (79%). Co więcej, 77% internautów deklaruje, że lubi markę InPost, a 76% uznaje ją za markę odnoszącą sukcesy na rynku.

InPost dzięki codziennej ciężkiej pracy oraz zaangażowaniu pracowników i współpracowników od wielu lat otrzymuje najwyższe oceny użytkowników, zarówno jeśli chodzi o nasze usługi, jak i ocenę marki. Bardzo dziękujemy za te oceny. Tak wysoki procent pozytywnych wskazań zobowiązuje nas do nieustannych wysiłków, aby podwyższać jakość naszych usług oraz wprowadzać nowe rozwiązania. Mogę odpowiedzialnie powiedzieć, że opinie naszych klientów potwierdzają, że nasz model biznesowy się sprawdza, a klienci wybierając InPost otrzymują najlepszą ofertę na rynku. Najbardziej cieszy mnie, że aż 94% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat® InPost, a 77% badanych deklaruje, że po prostu lubi markę InPost – to nasz wielki sukces! – mówi Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.

Także wg raportu Gemius z II połowy 2023 roku InPost notuje najwyższe oceny wśród firm logistycznych. W badaniu Gemiusa aż 95% osób, które robią zakupy online i zamawiają dostawy do automatu paczkowego, wskazuje możliwość odebrania przesyłki przez Paczkomat® InPost jako najbardziej motywujące do zakupów. Nadal Paczkomat® InPost jest też najczęściej wybieraną formą dostaw zakupów – wybiera go aż 93% osób zamawiających do automatu paczkowego.

Jeśli chodzi o zwroty, internauci preferują darmową wysyłkę automatem paczkowym – tu także zanotowano jednoznaczną preferencję dla usługi Paczkomat® InPost na poziomie 89%.

InPost jest laureatem polskiej edycji nagrody Best Brands Award – został nagrodzony w kategorii Best Life Changing Technology Brand za innowacje i rozwiązania, które zmieniły życie konsumentów, dzięki czemu żyje się wygodniej i przyjemniej.

Ponadto InPost został w 2023 roku laureatem aż 4 nagród podczas Mobile Trends Awards 2022 i tym samym stał się najliczniej nagrodzoną firmą w tym prestiżowym konkursie. InPost zdobył statuetkę w kategorii „Usługi” za rozwój aplikacji InPost Mobile, a dodatkowo został uhonorowany nagrodami specjalnymi od internautów oraz od organizacji społecznej „Widzialni”. InPost Pay jest również tegorocznym laureatem w plebiscycie Cashless Pay – jako najciekawszy projekt płatniczy 2023 roku.

O InPost

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost na koniec Q1 2024 roku dysponowała blisko 70 000 punktów out-of-home, w tym ponad 37 tysięcy nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i ponad 31 tysięcy punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpił do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.

Więcej informacji na: www.inpost.pl