Już 7 lipca pierwsza w Polsce restauracja Popeyes® otworzy się 
we Wrocławiu. Kolejne pojawią się w Szczecinie i Warszawie 
jeszcze w tym roku

Znamy dokładną datę otwarcia pierwszej w Polsce restauracji Popeyes. Już 7 lipca o godzinie 11.00 wrocławianie jako pierwsi w Polsce będą mogli spróbować słynnego kurczaka w luizjańskim stylu. Kultowa amerykańska sieć Popeyes® otworzy się w Pasażu Grunwaldzkim. To jednak nie wszystko. Wiemy, że w nadchodzących miesiącach otwarte zostaną kolejne lokalizacje. Będą to odpowiednio Szczecin i Warszawa.

Popeyes® pokochały miliony na całym świecie. Teraz pora na Polskę. Już w lipcu mieszkańcy Wrocławia będą mieli okazję skosztować niepowtarzalnych smaków prosto z Nowego Orleanu; świeżo przygotowanego, chrupiącego kurczaka w mieszance przypraw Cajun. Pierwszy Popeyes znajdować się będzie w Food Stacji Pasażu Grunwaldzkiego, tuż obok strefy relaksu Jubilatka.

Cieszymy się, że już oficjalnie możemy  potwierdzić zarówno datę otwarcia wrocławskiego Popeyes, jak i lokalizacje dwóch kolejnych naszych restauracji w Galaxy w Szczecinie oraz w Złotych Tarasach w Warszawie – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE. – Już od pierwszego dnia działalności na polskim rynku postaramy się oddać ducha marki rodem z Nowego Orleanu i pozytywnie zaskoczyć smakiem naszych dań. W menu szykujemy m.in. kultową Chicken Sandwich, ale też dania, które mogą być dla Polaków zupełnie nowym doznaniem smakowym – jak Popeyes Biscuit.  Czekamy na naszych gości od godz. 11.00, 7 lipca we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim dodaje Aleksandrowicz. 

Popeyes w Polsce w pierwszej kolejności będzie rozwijać się w centrach handlowych. To właśnie tam jest gotowa infrastruktura, ustabilizowany foothall, oraz znane i rozwinięte food courty. W swoich planach sieć pod uwagę bierze najpierw największe miasta, a w nich dominujące galerie. Dopiero w kolejnej fazie rozwoju marka skupi się na lokalizacjach ulicznych.

– Należące do EPP centra handlowe cieszą się silną pozycją na rynkach, na których działają, dlatego często są miejscem ogólnopolskich i regionalnych debiutów sieci handlowych oraz konceptów gastronomicznych. Przykładem jest marka Popeyes®, która otwiera swoje pierwsze lokale w obiektach EPP, w tym we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim i szczecińskim Galaxy. Z radością witam kultową markę w stolicy Dolnego Śląska. Jestem przekonana, że szybko zyska ona grono stałych i lojalnych entuzjastów odwiedzających naszą FOODSTACJĘ, czyli nowoczesny food hall, wyróżniający się unikalnym designem, nawiązującym do historii Wrocławia oraz chwilę później bywalców szczecińskiego FoodPortu, inspirowanej miastem przestrzeni gastronomiczno-rozrywkowej w Galaxykomentuje Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.

Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada prawie 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany.

Nowo powstająca restauracja Popeyes stworzy dziesiątki miejsc pracy i możliwości rozwoju kariery zawodowej w tworzącym się zespole ambitnych, zaangażowanych i wspierających się osób. Popeyes wciąż prowadzi rekrutację na różne stanowiska, a aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej https://popeyespolska.olx.pl.

Już dziś zapraszamy do śledzenia wydarzenia w mediach społecznościowych, gdzie regularnie pojawiać się będą kolejne informacje. Więcej TUTAJ oraz na Instagramie.

***
Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.


Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień publikacji niniejszej informacji. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z szeregiem ryzyk i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi nasze oczekiwania dotyczące możliwości otwarcia pierwszej restauracji Popeyes w Polsce w dniu 7 lipca 2023 r. oraz dodatkowych restauracji w Szczecinie i Warszawie, lokalizacji w centrach handlowych, a następnie lokalizacji ulicznych, a także stworzenia przez Popeyes w Polsce wielu możliwości zatrudnienia i kariery na rynku. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą istotnie różnić się od oczekiwań RBI, zostały szczegółowo opisane w dokumentach RBI składanych do amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz do Komisji ds. Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz organom regulacyjnym ds. papierów wartościowych w Kanadzie, takich jak raporty roczne i kwartalne oraz raporty bieżące na formularzu 8-K, i obejmują następujące ryzyka: ryzyko związane z naszą zdolnością do pomyślnego wdrożenia strategii rozwoju krajowego i międzynarodowego oraz ryzyko związane z działalnością międzynarodową; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania w kraju i na arenie międzynarodowej w intensywnie konkurencyjnej branży; globalne warunki gospodarcze lub inne warunki biznesowe, które mogą mieć wpływ na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasze relacje z naszymi franczyzobiorcami i ich sukces oraz ryzyko związane z naszym w pełni franczyzowym modelem biznesowym; oraz skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie franczyzobiorców dla tych programów. Poza przypadkami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, nie przyjmujemy na siebie obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to z powodu nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmiany oczekiwań lub w inny sposób.