Nowy program wszystko+
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, została strategicznym partnerem logistycznym platformy zakupowej wszystko.pl. Sprzedający, w ramach programu wszystko+ będą mogli zintegrować w serwisie dedykowany pakiet usług, a co za tym idzie – zyskać preferowane warunki cenowe na nadawanie paczek do klientów. Korzyści odczują też konsumenci, którzy zapłacą mniej za wysyłkę.
Najważniejszym elementem współpracy między podmiotami będzie wysyłka towarów oferowanych przez sprzedawców na platformie sprzedażowej wszystko.pl za pośrednictwem rozwiązań logistycznych InPost. Usługa obejmie zarówno dostawę do urządzeń Paczkomat®, jak i przez kuriera. Obie marki zapowiadają też wspólne akcje marketingowe.
– Nie jest zaskoczeniem, że każdy marketplace, który zamierza osiągnąć sukces, chce oferować dostawy InPost – bo są szybkie, wygodne i motywują klientów do zakupów oraz oferują unikalną jakość. Nasze urządzenia Paczkomat® według badań są preferowaną formą dostaw i są oceniane jako najbardziej ekologiczne. Kupujący online lubią i preferują nasze usługi, dlatego sprzedający i sklepy online chętnie je oferują. Dzięki temu zyskują wyższe obroty, mają też mniej porzuconych koszyków. Jestem pewien, że nasza współpraca z wszystko.pl będzie entuzjastycznie przyjęta przez użytkowników tej platformy zakupowej. Specjalne akcje promocyjne czy marketingowe dla sprzedawców, a także korzyści dla konsumentów wzmocnią sprzedaż i zyski polskich przedsiębiorców – podkreślił Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost.
Wszystko.pl to marketplace na rynku e-commerce w Polsce, od ponad dwóch lat budowany i rozwijany przez spółkę Comarch, jednego z liderów branży IT i nowych technologii w Polsce. Platforma wystartowała pod koniec czerwca tego roku, oferując konsumentom zakupy w wielu kategoriach, m.in. moda, elektronika, motoryzacja, zdrowie i uroda. Sprzedawcy rejestrujący się na platformie, mogą liczyć na benefity w postaci 0% prowizji od sprzedaży, braku opłat za utrzymanie konta czy – do końca tego roku – bezpłatnych możliwości udziału w akcjach marketingowych.
– Współdziałanie wszystko.pl z InPost był naturalnym krokiem biznesowym. InPost jest jednym z liderów logistycznych w Polsce, z ponad 20 000 urządzeniami Paczkomat® w całym kraju. Polacy chętnie korzystają z ich usług. Chcemy, żeby sprzedawcy również na nowym marketplace, jakim jest wszystko.pl, mogli cieszyć się korzystnymi cennikami wysyłek towarów, co wpłynie na większe zainteresowanie ich ofertami wśród klientów. Z założenia nasza współpraca ma mieć charakter długofalowy, oferując jak najlepsze warunki dla sprzedających i klientów. Wierzę, że nasza wspólna praca przełoży się na wzrastającą satysfakcję użytkowników korzystających z wszystko.pl – mówi Zbigniew Rymarczyk, prezes wszystko.pl i wiceprezes Comarchu.
Rozpoczęcie współpracy wszystko.pl z InPost wpłynie nie tylko na preferencyjne ceny wysyłki towarów, ale też wesprze promocję sprzedających. Obie firmy planują bowiem wspólne akcje marketingowe.
O InPost
InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat®, oznaczone żółto-czarnym logo, pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się charakterystycznym elementem polskich miast.
Sieć autorskich masz Paczkomat® InPost to największy i najwygodniejszy w Europie automatyczny system odbioru i doręczania paczek, obejmujący łącznie 67 centrów logistycznych, ponad 30 tysięcy nowoczesnych urządzeń i 24 tysiące punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e-sprzedawców. Tylko w roku 2022 firma w ramach usług kurierskich i do urządzeń Paczkomat® obsłużyła 744,9 milionów przesyłek.
InPost podbija także inne europejskie rynki. W 2021 r. InPost przejął za 513 mln euro francuskiego giganta logistycznego Mondial Relay, co stanowiło największą polską prywatną inwestycję zagraniczną. Wejście spółki na giełdę EURONEXT-Amsterdam w 2021 r. było największym debiutem europejskiej spółki technologicznej w historii kontynentu. W lipcu 2023 r. InPost nabył za 49,3 mln funtów 30% udziału i praw głosów w Menzies Distribution Group Limited, zyskując jako partnera wiodącą firmę logistyczną operującą na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Paczkomat® InPost zapewnia konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie dostaw dla handlu elektronicznego – dostawa do urządzeń Paczkomat® redukuje emisję CO2 o dwie trzecie w porównaniu z dostawami kurierskimi na obszarach miejskich i aż o 90% na obszarach wiejskich. Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce.
Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia ESG Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpiliśmy do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.
Więcej informacji na: www.inpost.pl