InPost nagrodzony aż 4 statuetkami
podczas Mobile Trends Awards 2022

Nagroda główna, nagroda internautów oraz od organizacji społecznej „Widzialni”

InPost został laureatem aż 4 nagród podczas Mobile Trends Awards 2022 i tym samym został najliczniej nagrodzoną firmą w tym prestiżowym konkursie. InPost zdobył statuetkę w kategorii „Usługi” za rozwój aplikacji InPost, a dodatkowo został uhonorowany nagrodami specjalnymi od internautów oraz od organizacji społecznej „Widzialni”.

Aplikacja InPost to jedna z najbardziej popularnych mobilnych apek w Polsce – ma już ponad 10 milionów użytkowników i nadal dynamicznie rośnie. Nieustająco wprowadzamy do niej nowe funkcjonalności i dopasowujemy do ją do oczekiwań naszych klientów. Jest intuicyjna i wygodna w obsłudze, a przede wszystkim doskonale oceniana przez użytkowników. Aż 4 nagrody Mobile Trends 2022 to dla nas wielkie wyróżnienie, ale też potwierdzenie naszych wysiłków i nakładów w tym obszarze. Dziękujemy Kapitule, a także internautom oraz organizacji „Widzialni” za uznanie – mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu InPost.

InPost był nominowany w 3 kategoriach:

  • Kategoria „Kampania Mobilna”: za kampanię mobilną GOL w aplikacji InPost
  • Kategoria „Usługi”: za rozwój aplikacji InPost
  • Kategoria „m-Commerce”: za rozwój aplikacji InPost Fresh

Nagrody specjalne dla InPost:

  • Nagrodę specjalną: II miejsce w najlepszych projektach wg Kapituły konkursowej za rozwój aplikacji InPost Mobile
  • Nagrodę specjalną: III miejsce w głosowaniu internautów za kampanię mobilną GOL w aplikacji InPost Mobile
  • Nagrodę specjalną za najbardziej dostępną cyfrowo aplikację w kat. „Usługi” od organizacji społecznej „Widzialni”

Nominowanych było aż 75 projektów. Kapituła konkursowa wybrała najlepsze projekty w 14 kategoriach. Ponadto wyłoniła najlepszych z najlepszych, czyli prawdziwy “mobile sauce”. Główną nagrodę kapituły konkursowej otrzymały aplikacje Sinsay, Inpost i Nasza Stokrotka.

Pełna lista nagrodzonych znajduje się na stronach:
https://mobiletrends.pl/kto-wygral-mta-2022/?fbclid=IwAR2crHTCH0Kt8Bv26axnbrutvOmVp05PSBtUngZHVqKQs2gRXgK9TOI8mT8

Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej. Już od 12 lat nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Co roku konkurują ze sobą silne marki, które oceniane są za perfekcję, dostosowanie się do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność.

O InPost

InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze Paczkomaty® oznaczone żółto-czarnym logo pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się charakterystycznym elementem polskich miast. Dziś sieć Paczkomatów® InPost jest największą i najwygodniejszą automatyczną siecią odbioru i nadawania przesyłek w Europie – to łącznie niemal 28 tysięcy nowoczesnych urządzeń, z czego już ponad 19 tysięcy w Polsce. InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e-sprzedawców. Tylko w roku 2022 firma w ramach usług kurierskich i w Paczkomatach obsłużyła 744,9 milionów przesyłek.

Od samego początku ambicją Rafała Brzoski było wyjście daleko poza granice kraju i stworzenie największego sukcesu biznesowego Polski na arenie europejskiej. Usługi InPost są dziś dostępne także dla klientów w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpani, Portugali i krajach Beneluxu. W lipcu 2021 roku InPost przejął za 513 mln euro francuskiego potentata logistycznego Mondial Relay, co było największą polską prywatną inwestycją zagraniczną. Wejście firmy w 2021 roku na giełdę EURONEXT-Amsterdam było największym debiutem europejskiej spółki technologicznej w historii kontynentu.

Paczkomaty® InPost zapewniają konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie dostaw dla handlu elektronicznego – dostawa do Paczkomatów® redukuje emisję CO2 o dwie trzecie w porównaniu z dostawami kurierskimi na obszarach miejskich i aż o 90% na obszarach wiejskich. Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce.

Więcej informacji na: www.inpost.pl