InPost Fresh i Karol Kłos! Nowa kampania aplikacji do robienia zakupów

Już 13 września startuje nowa kampania wizerunkowa aplikacji InPost Fresh, oferującej zakupy z dostawą. Gwiazdą nowej kampanii został Karol Kłos – jeden z najbardziej lubianych polskich siatkarzy, czołowy blokujący w kraju, obecnie zawodnik reprezentacji Polski i Asseco Resovia Rzeszów. Kampania będzie emitowana szeroko w internetowych serwisach streamingowych (Player, Polsat Box), serwisach mediowych, w kanałach digital i kinach.

Spot niesie informację: “Karol Kłos żegna się z siatką”. Jest to z pewnością zaskakująca wiadomość dla polskich kibiców. Ale już po chwili wyjaśniamy cały przekaz… Karol wcale nie kończy kariery! Żegna się z tradycyjnymi zakupami, dźwiganiem ciężkich siatek – i przerzuca się na nowoczesne zakupy przez aplikację InPost Fresh z dostawą do maszyny Paczkomat®. Bo tak przecież jest wygodniej, szybciej i lepiej!

Karol jest bardzo aktywny w Internecie. Prowadzi swoje profile w social mediach w sposób zabawny i pasujący do InPost, dlatego był oczywistym wyborem do tego “siatkarskiego” konceptu. Aby dodać autentyczności i odwołać się do wspomnień głównego bohatera, nasza ekipa realizowała zdjęcia w Katowickim Spodku – który jest kultowym miejscem dla fanów siatkówki. Zależało nam, aby nowa kampania zbudowała napięcie i ciekawość, by chwilę później wywołać uśmiech i zaprosić do zakupów w aplikacji. Bez względu na to, gdzie mieszkasz, w InPost Fresh możesz zamawiać produkty zazwyczaj dostępne tylko w dużych miastach. Dodatkowo korzystając z infrastruktury ponad 20 tysięcy automatów Paczkomat® InPost i 7 tysięcy kurierów, odbierzesz je tak jak lubisz – szybko i wygodnie. Zamień siatkę na Paczkomat®! Z InPost Fresh to proste 🙂 – zachęca Karolina Podgórska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i wsparcia e-commerce.

Za pomysł i koncepcję kreatywną odpowiada agencja SUPERMARKET prowadzona przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Spot powstał pod czujnym okiem polskiego cenionego reżysera Maćka Kowalczuka i został wyprodukowany przez dom produkcyjny TANK.

Po dwóch latach od uruchomienia, aplikacja zanotowała ponad milion pobrań. Obecnie InPost Fresh współpracuje z ponad 180 partnerami handlowymi, którzy oferują łącznie ponad 200 tys. produktów do kupienia w 6 kategoriach, w tym: produkty spożywcze, porządki, kosmetyki i higiena oraz artykuły dla zwierząt. Darmową dostawę można uzyskać już przy zakupach za 50 złotych.

Badania konsumenckie potwierdzają, że InPost jest najlepiej rozpoznawaną marką wśród internautów w Polsce. Znajomość wspomagana marki InPost wynosi aż 97%, a znajomość spontaniczna 83%. Wg badań Kantar aż 94% kupujących online jako formę dostawy wybiera Paczkomat® InPost, a aż 82% sprzedających online wybiera Paczkomat® jako formę wysyłki. Ponadto aż 82% polskich internautów uważa, że Paczkomat® InPost to najbardziej ekologiczna forma dostaw. Badani uważają, że InPost wykorzystuje nowe technologie (81%), dostarcza przesyłki na czas (82%), na InPost można polegać (77%) oraz że lubią markę InPost (78%).


O InPost

InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat®, oznaczone żółto-czarnym logo, pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się charakterystycznym elementem polskich miast.

Sieć autorskich masz Paczkomat® InPost to największy i najwygodniejszy w Europie automatyczny system odbioru i doręczania paczek, obejmujący łącznie 67 centrów logistycznych, ponad 30 tysięcy nowoczesnych urządzeń i 24 tysiące punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e-sprzedawców. Tylko w roku 2022 firma w ramach usług kurierskich i do urządzeń Paczkomat® obsłużyła 744,9 milionów przesyłek.

InPost podbija także inne europejskie rynki. W 2021 r. InPost przejął za 513 mln euro francuskiego giganta logistycznego Mondial Relay, co stanowiło największą polską prywatną inwestycję zagraniczną. Wejście spółki na giełdę EURONEXT-Amsterdam w 2021 r. było największym debiutem europejskiej spółki technologicznej w historii kontynentu. W lipcu 2023 r. InPost nabył za 49,3 mln funtów 30% udziału i praw głosów w Menzies Distribution Group Limited, zyskując jako partnera wiodącą firmę logistyczną operującą na rynkach Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Paczkomat® InPost zapewnia konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie dostaw dla handlu elektronicznego – dostawa do urządzeń Paczkomat® redukuje emisję CO2 o dwie trzecie w porównaniu z dostawami kurierskimi na obszarach miejskich i aż o 90% na obszarach wiejskich. Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia ESG Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpiliśmy do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.

Więcej informacji na: www.inpost.pl