W połowie października Hyundai Motor Poland wystartował z kampanią wspierającą ofertę, w której klienci indywidualni mogą skorzystać z promocyjnego upustu aż do 21 690 zł albo promocyjnej oferty dla firm z leasingiem 102%. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Najnowsza kampania marki Hyundai koncentruje się wokół trzech modeli koreańskiej marki – BAYON, KONA i TUCSON. Teraz klienci indywidualni mogą skorzystać z promocji, w których suma korzyści sięga aż do 21 690 PLN (szczegóły). Kampania prowadzona jest w TV, radiu oraz w kanałach digital. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja mediowa Havas Media.
Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.