Hochland dzieli się tym, co dobre i dlatego, w ramach współpracy z Programem Pajacyk, pomaga najbardziej potrzebującym dzieciom poprzez zapewnienie im regularnych ciepłych posiłków. Dla podopiecznych z jednej z placówek objętych Programem, marka przygotowała atrakcje w postaci warsztatów kulinarnych. Dzieci nie tylko własnoręcznie przygotowywały pyszne dania, ale i otrzymały dużą dawkę wiedzy, jak jeść dobrze, smacznie i kolorowo.
Hochland od lat aktywnie angażuje się w wiele różnych inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności. Obecnie współpracuje z Polską Akcją Humanitarną i Programem Pajacyk, wnosząc swój wkład w zmniejszenie problemu niedożywienia najmłodszych i jego następstw. Mając na uwadze, że niedożywienie wpływa negatywnie na zdrowie dziecka, hamuje jego rozwój fizyczny, społeczny i intelektualny, marka chce pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom, poprzez zapewnienie im regularnych ciepłych posiłków. Konsekwentnie realizując ideę „dzielenia się tym, co dobre”, Hochland sfinansuje ich aż 150 000! Ponadto w listopadzie przedstawiciele marki odwiedzili jedną ze świetlic objętych Programem Pajacyk, organizując dla jej podopiecznych warsztaty kulinarne.
Spotkanie z Hochland w Stowarzyszeniu Otwarte Drzwi wszystkim dzieciom zapewne na długo pozostanie w pamięci. Podopieczni, w fartuszkach i kucharskich czapkach, przygotowywali dania, którym nikt się nie oprze: była pizza – każde dziecko miało swoją kulkę ciasta do uformowania placka, mogło przygotować i doprawić swój sos, a także udekorować placek ulubionymi składnikami, były również lunchboxy – idealne do szkoły na drugie śniadanie pełne warzyw, owoców i z kanapką. Dzieci mogły opisać je swoim imieniem i udekorować za pomocą specjalnie przygotowanych naklejek. Nie zabrakło także czegoś na deser – były to czekoladowe renifery na bazie Kremowego serka twarogowego Kanapkowego czekoladowego z nosem z maliny i porożem z precelków.
O maksymalne bezpieczeństwo, pyszne produkty i super atmosferę podczas warsztatów dbali: Dominika Stańczak – kierowniczka Świetlicy Opiekuńczej „Mały Książę” Stowarzyszenie Otwarte Drzwi, Małgorzata Kiedrowska – koordynatorka Projektu Pajacyk oraz Radosław Jurkowski – kierownik marketingu w Hochland Polska.