HIGHLINE WARSAW PREZENTUJE HIGHGARDEN ROOFTOP LONGUE: NAJWYŻEJ POŁOŻONY KOKTAJL BAR W UNII EUROPEJSKIEJ

Highline Warsaw zdradza kolejne szczegóły na temat atrakcji w najwyższej destynacji turystycznej w Polsce, której otwarcie już tego lata!

Warszawa, 6 sierpnia, 2025HighGarden Rooftop Lounge – nowy koktajl bar z panoramicznym widokiem i z bezpośrednim dostępem do tarasu na 49. piętrze z prawdziwym ogrodem – serce projektu Highline Warsaw już tego lata stanie się jednym z najbardziej wyczekiwanych miejsc w Warszawie. Tym samym stanie się najwyżej położonym barem w całej Unii Europejskiej, umieszczonym na wysokości 206 metrów.

Znajdujący się w sercu podniebnego ogrodu, HighGarden Rooftop Lounge zapowiada się jako niezwykła ucieczka od codzienności – zmysłowa podróż wśród zieleni, światła i smaków. To przestrzeń, w której natura spotyka się z subtelną elegancją i wyważonym designem – tworząc atmosferę premium, ale bez ostentacji. To oaza spokoju, zaprojektowana z myślą o tych, którzy cenią estetykę, jakość i autentyczne doświadczenia.

Zarówno o poranku, jak i przy zachodzie słońca, bar staje się miejscem spotkań, relaksu i inspiracji – z płynnie zmieniającym się nastrojem i otoczeniem, które zaprasza do zatrzymania się na chwilę. Inspiracją do jego stworzenia było marzenie o ukrytej, eleganckiej przestrzeni w chmurach – sercu projektu Highline Warsaw – w której czas zwalnia, a wyobraźnia szybuje.

Bar zaskoczy nie tylko widokiem niekończącego się horyzontu, lecz także autorską kartą koktajli inspirowaną lokalnie – w nowoczesnej, zaskakującej i polskiej interpretacji. Od spokojnych dni po dynamiczne wieczory – od 10 rano do północy, przez 7 dni w tygodniu HighGarden Rooftop Longue płynnie zmienia nastrój, oferując gościom atmosferę swobody, inspiracji i dobrego smaku.

Przestrzeń zaprojektowano z myślą o różnych grupach odbiorców – mieszkańcach Warszawy, turystach z Polski i zagranicy, a także klientach biznesowych, poszukujących wyjątkowej lokalizacji na lunch, koktajl czy prywatne wydarzenie. Szczególnie w piątkowe i sobotnie wieczory ten koktajl bar ma szansę stać się nowym punktem na lifestyle’owej mapie stolicy, jako miejsce, które zachwyca, inspiruje i przyciąga.

Piętro, na którym znajduje się HighGarden Rooftop Longue to także doskonałe miejsce na organizację wydarzeń, koktajli, bankietów czy różnego rodzaju eventów. HighGarden Event Room może pomieścić do 100 gości, HighGarden Event Terrace do 50 osób, a cała przestrzeń na 49. piętrze – aż do 250 uczestników. Dzięki temu miejsce prezentuje zupełnie nową perspektywę na organizację różnego typu spotkań.

Przemysław Konieczyński, dyrektor generalny Highline Warsaw, podkreśla:
„HighGarden Rooftop Longue to serce naszego projektu – przestrzeń, która uosabia ideę Highline Warsaw: odkrywania miasta z nowej, podniebnej perspektywy, w otoczeniu piękna i harmonii. Tworząc to miejsce, zależało nam na czymś więcej niż klasycznym rooftopie – chcieliśmy zaprosić gości do ogrodu zawieszonego w chmurach, w którym można zwolnić tempo, delektować się chwilą i chłonąć atmosferę miasta w wyjątkowy sposób. To koncept, który łączy zmysłowe doznania z wyrafinowaną prostotą – miejscem, które inspiruje, ale nie przytłacza. Nie możemy się doczekać, by zaprosić pierwszych gości.”

Highline Warsaw, szósta lokalizacja w globalnym portfolio Magnicity, to nie tylko punkt widokowy, ale kompleksowa przestrzeń o powierzchni 1800 m² – z interaktywnymi ekspozycjami, immersyjną strefą doświadczeń, concept storem oraz 400-metrowym tarasem wśród bujnej roślinności.

Już tego lata HighGarden Rooftop Longue zaprosi mieszkańców Warszawy i turystów do odkrycia nowego, podniebnego wymiaru miasta.

Więcej informacji: highlinewarsaw.com


O Magnicity

Magnicity to światowy lider w dziedzinie miejskiej rozrywki na wysokościach i jedna z nielicznych firm na świecie specjalizujących się w zarządzaniu panoramicznymi punktami widokowymi. W jej portfolio znajduje się m.in. taras widokowy Paris Montparnasse (Wieża Montparnasse) w Paryżu, wieża telewizyjna Berliner Fernsehturm w Berlinie, 360 Chicago w dawnym John Hancock Center w Chicago oraz Euromast i Zalmhaven I w Rotterdamie. Latem 2025 r. firma otworzy swoją szóstą lokalizację – na szczycie Varso Tower, najwyższego wieżowca Unii Europejskiej. Projekt Spiral Tower to część strategii CSR Magnicity, skoncentrowanej na odpowiedzialnej turystyce miejskiej, z poszanowaniem środowiska i lokalnych społeczności. Magnicity to nie tylko spektakularny widok – to podróż przez wielowymiarowe doświadczenia, w których lokalni i zagraniczni goście odkrywają miasto w całej jego okazałości – historii, kulturze i stylu. Miejsca Magnicity łączą edukację, nowe technologie, emocjonujące atrakcje, wystawy i wydarzenia specjalne, tworząc niezapomniane przeżycia. W 2025 roku, po otwarciu nowej lokalizacji w Warszawie, zatrudniając 450 pracowników, Magnicity przyjęło ponad 3 miliony odwiedzających. Więcej informacji: www.magnicity.com