Havas Media Network poszerza ofertę o innowacje digital w biznesie i sztuczną inteligencję tworząc nową jednostkę Havas Digital Innovation

Od września Arek Urban objął stanowisko lidera innowacji digital i nowych technologii, w nowopowstałej jednostce Havas Digital Innovation należącej do Havas Media Network.

Arek Urban objął nowo powstałe stanowisko Head of Digital Innovation and Business Development w Havas Media Network poszerzając kompetencje digital i lidera innowacji. Tym samym Havas Media Network wzmacnia obszar digital o nową ofertę strategiczną dla klientów sieci w postaci najnowszych technologii, trendów, analityki, nowych metod zarządzania procesem oraz sztucznej inteligencji, w tym projektów niestandardowych. Jednym z filarów działań będzie proces dopasowywania najnowszych rozwiązań AI do potrzeb klientów oraz budowania wewnętrznych rozwiązań w obrębie HMN. Agencja Havas Media Network pomaga swoim klientom usprawnić pracę, komunikację i rozwijać innowacje w biznesie. Nowa rola jest elementem strategii „One Digital” będącej kontynuacją ewolucji cyfrowej organizacji, mającej na celu objęcie pozycji lidera transformacji digital. Nowo utworzona jednostka ma za zadanie wzmocnić wszystkie zespoły klienckie i specjalistyczne agencji: Havas PLAY (łączący konsumentów i ich pasje z doświadczeniem marki, wyróżniającym elementem oferty jest metodologia Havas Play Measurement, która umożliwia pomiar aktywacji marki i jej wpływ na efektywność oraz zwrot z inwestycji), Havas Market (kompleksowa oferta usług e-commerce, działająca w oparciu o narzędzia Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights, dedykowane e-commerce i marketplace), Ecselis, Data Business Intelligence oraz Havas Programmatic Hub.

Arek Urban jest strategiem z szerokimi kompetencjami digital i wdrażania innowacji z wieloletnim doświadczeniem zdobytym zarówno po stronie agencji, jak i marek. Ostatnio pracował jako dyrektor marketingu w MPP – Cyfrowa Foto, gdzie miał okazję zarządzać zespołami e-commerce i marketingu. Wcześniej związany z agencją Kalicińscy w roli head of mobile oraz z agencją Truly jako strategy & business director. Na swoim koncie ma pracę dla takich marek jak: Ubisoft, Żywiec, Knorr, Dove, Microsoft, IKEA, Skoda, JTI, ENEL-MED, BBC czy ITI.
Arek Urban będzie raportował do Chief Digital Officer, Beaty Magdziarz.

Arek jest znakomitym ekspertem z ogromną wiedzą i doświadczeniem nie tylko w obszarze digital, ale również postrzegania perspektywy biznesu i prowadzenia złożonych strategicznych projektów, co stanowi dodatkową wartość dla klientów Havas. Jestem pewna, że dzięki tym możliwościom oraz znakomitemu zespołowi ekspertów Havas Media Network będziemy w stanie wprowadzić wiele innowacyjnych digitalowych projektów oraz tworzyć zupełnie nowe możliwości dla naszych klientów – Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Network.

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.