Gdzie wielki wybór na święta mam? Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360

Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są relacje pozbawione uprzedzeń.   

W tegorocznej kampanii Kaufland podkreśla, że oferuje wszystko, co potrzebne do zorganizowania  świąt. Szeroki asortyment sieci obejmuje jakościowe produkty w atrakcyjnych cenach – nie tylko artykuły spożywcze, ale także prezenty dla najbliższych – zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, artykuły dekoracyjne – ozdoby, światełka, bożonarodzeniowe gadżety, jak również choinki, które pomogą stworzyć świąteczną atmosferę. W kampanii sieć promuje również markę własną K-Favourites, obejmującą delikatesowe przysmaki w atrakcyjnych cenach, przygotowane z wyselekcjonowanych składników, jak np. praliny, bakalie, sery, wędliny. Linii tej poświęcony jest osobny spot świąteczny, który można zobaczyć m.in. w serwisie Youtube.

Kampania jest widoczna zarówno w gazetkach promocyjnych i w sklepach, jak również w telewizji oraz w internecie. W mediach społecznościowych, na YT, a także w wybranych sieciach kin emitowany jest specjalny spot pt. „Bez Przeszkód”. Pełen emocji film podkreśla siłę relacji pozbawionych uprzedzeń oraz skłania do refleksji nt. pokonywania barier dzielących ludzi. Na obserwujących w mediach społecznościowych czekać będą również tematyczne konkursy z nagrodami i dawka świątecznych inspiracji. Szczegóły są dostępne na profilach social media sieci Kaufland (Facebook, Instagram, TikTok).

Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez wewnętrzną agencję sieci Kaufland, a reżyserem międzynarodowego wideo jest Thomas Garber.

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 238 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.