15 listopada w Galerii Pomorskiej otwarto dla klientów zmodernizowany, powiększony lokal sportowej marki 4F. Nowy salon został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem sieci, pod hasłem BLACK. Sklep daje również możliwość korzystania z Programu Zamkniętego Obiegu Ubrań – 4F Change WEAR FAIR.
Od połowy listopada klienci Galerii Pomorskiej mają do dyspozycji znacznie większy salon sportowej marki 4F. Zmiany zostały dokonane poprzez połączenie sklepu 4F z 4F Junior. Tym samym obecnie,
w jednym, przestronnym lokalu o powierzchni 350 m², znajdują się produkty dla dorosłych oraz dla dzieci i młodzieży w wieku 6-12 lat.
Klienci łatwo mogą poruszać się między wydzielonymi strefami, oznaczonymi według wieku czy dziedzin sportu. Obecnie prezentowany jest tu szeroki wybór kolekcji jesień/ zima 2024, w tym kolekcja narciarska, zimowa i sportstylowa 4F oraz różnorodna odzież marki 4F Junior.
Nowy lokal w Galerii Pomorskiej zaaranżowany został według najnowszego konceptu marki pod hasłem BLACK, który zakłada wykorzystanie minimalistycznych rozwiązań aranżacyjnych, industrialnych materiałów jak stal i drewno, autorskiego systemu meblowego oraz koloru czerni, będącej tłem dla prezentowanych kolekcji.
Zgodnie ze swoimi aktualnymi standardami polska grupa OTCF, będąca właścicielem marki 4F, zapewniła klientom Galerii Pomorskiej możliwość oddawania używanej, niepotrzebnej odzieży w ramach Programu Zamkniętego Obiegu Ubrań – 4F Change WEAR FAIR. Wspólna inicjatywa grupy OTCF oraz organizacji Ubrania Do Oddania, promuje zrównoważony rozwój i dbałość o środowisko. W ramach działań proekologicznych, marka 4F zapowiedziała również, że do roku 2025 chce wprowadzić w kolekcjach co najmniej 25 proc. produktów z udziałem materiałów zrównoważonych.
„W Galerii Pomorskiej skupiamy się na budowaniu różnorodnego tenant mixu, w oparciu o wprowadzanie nowych najemców, ale także rozwój obecnych tu, silnych i lubianych marek. Otwarcie nowego, większego salonu 4F jest wyjściem naprzeciw potrzebom lokalnych klientów, którzy cenią produkty tej polskiej sieci nie tylko za jakość czy design, ale też za zrównoważoną produkcję i wartości przyświecające marce. Zdajemy sobie sprawę z rosnącej ekologicznej świadomości konsumentów i cieszymy się, że możemy proponować im nowe standardy, spójne z ich oczekiwaniami. Wprowadzone zmiany pozytywnie wpłyną na komfort klientów oraz ich doświadczenia zakupowe” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
To już kolejne w ciągu ostatnich kilku miesięcy odświeżenie oferty w Galerii Pomorskiej, zarządzanej przez Sierra Balmain. Nowoczesne wnętrza po remodelingu zyskały tu sklepy CCC, C&A oraz Greenpoint. W najbliższych miesiącach galeria planuje także otwarcia nowych lokali m.in. z segmentu gastronomicznego i rozrywkowego.
Informacja o obiekcie
Galeria Pomorska to w pełni zmodernizowane centrum handlowe w Bydgoszczy. Otwarty w kwietniu 2003 roku i rozbudowany we wrześniu 2015 roku obiekt, zajmuje 40 000 m² powierzchni. Do grona najemców galerii należą sklepy zagranicznych i polskich marek, takie jak H&M, Sinsay, Reserved, Vistula, Ryłko, Apart, Smyk, 4F, Martes Sport, RTV Euro AGD czy Rossmann, ponadto punkty usługowe, gastronomiczne, a także nowoczesne kino sieci Helios. Centrum handlowe dysponuje również największym w Bydgoszczy bezpłatnym parkingiem.
Informacja o zarządcy nieruchomości
Sierra Balmain obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od ponad 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy czy wypoczynkiem, a nawet logistyką. W swoim portfolio posiada 20 nieruchomości komercyjnych, które są odwiedzane rocznie przez blisko 36 mln klientów. Sierra Balmain dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.