Fundacja WOŚP podsumowała 31. Finał WOŚP – ponad 5 mln zł przekazanych przez Lidl Polska

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oficjalnie podsumowała 31. Finał WOŚP. Jak co roku, wzbudziła tym wiele emocji. Po raz 14. w słusznej sprawie zagrała sieć Lidl Polska, która w czasie tegorocznego wydarzenia, przekazała na cel 31. Finału ponad 5 mln zł. Łącznie, od początku współpracy, sieć wspólnie zklientami wsparła działania Fundacji WOŚP kwotą ponad 44 mln zł.

Lidl Polska zaczął tegoroczne wspólne granie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już w połowie grudnia 2022 r. Właśnie wtedy przy kasach w ponad 800 sklepach w Polsce pojawiły się wielkie skarbony z serduszkiem WOŚP – wystartowały zbiórki pieniędzy.

Kolejne wzmożone działania, mające na celu wsparcie Finału, rozpoczęły się na przełomie roku. W tym czasie w sklepach pojawiły się gadżety WOŚP, takie jak: bawełniane t-shirty, kolorowe skarpetki, kubki, kalendarze czy breloki. Sieć po raz kolejny zaangażowała się także w charytatywne aukcje finałowe. Na licytację trafiły: koszulka dla fanów e-sportu z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki”, dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla oraz wyjątkowa kolacja dla dwóch osób wrestauracji Platter by Karol Okrasa – przygotowana izaserwowana przez samego Szefa Kuchni.

Triumf empatii

Każdego roku oficjalne ogłoszenie wyników zbiórek WOŚP wzbudza wiele emocji. Lidl Polska wraz z klientami wspiera działania Fundacji już od 14 lat. W tym roku, dzięki prowadzonym działaniom (czyli zbiórkom, sprzedaży gadżetów WOŚP oraz licytacjom) sieć Lidl Polska przekazała ponad 5 mln zł, które zostały w całości przeznaczone na cel 31. Finału: walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

Współpraca między Lidl Polska a Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trwa już 14 lat. W tym czasie sieć przekazała na cele Fundacji łączną kwotę ponad 44 mln zł.

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 800.

Kontakt:

Strona www: https://www.lidl.pl

Facebook: https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram: https://www.instagram.com/lidlpolska/

YouTube: https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL