Finał wielkiej Loterii SPAR! Zwycięzca wygrał samochód

inał wielkiej Loterii SPAR, czyli losowanie nagrody głównej – samochodu Toyota Aygo – wyłonił właśnie szczęśliwego zwycięzcę. Pan Bogdan wygrał dzięki zakupom w sklepie SPAR przy ul. Marcelińskiej w Poznaniu. Partnerami Loterii byli: Maspex, Nestle, Animex, Lisner, Mlekowita, Frosta, Dolina Dobra, Granlan, Schulstad, Dobrowolscy.

Wielka Loteria SPAR dla klientów trwała od października 2023 roku i można było w niej wygrać oprócz Toyoty Aygo hulajnogi elektryczne i głośniki bluetooth JBL. Wystarczyło zrobić w sklepie SPAR zakupy o wartości 60 zł, w tym jeden produkt marki własnej z szerokiej oferty o wysokiej jakości i w atrakcyjnychcenach. Po zarejestrowaniu paragonu na stronach www.loteriaspar.pl wystarczyło czekać na losowania.

“Z dumą ogłaszamy zakończenie naszej wielkiej Loterii SPAR! Przez wiele pasjonujących tygodni rozdawaliśmy fantastyczne nagrody, takie jak głośniki i hulajnogi elektryczne. Ale teraz nadszedł czas na prawdziwą perełkę – główną nagrodę, czyli samochód Toyota Aygo X! Szczęśliwym zwycięzcą okazał się Pan Bogdan, który zarejestrował paragon po zakupach w sklepie SPAR przy ul. Marcelińskiej w Poznaniu. Życzymy Panu Bogdanowi szerokiej drogi i wspaniałych podróży! Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w naszej Loterii i dokonali zakupów w sklepach SPAR!” – mówi Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

SPAR Polska nawiązała współpracę ze SPAR Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach SPAR w Polsce.

Marka SPAR nieustannie rozszerza swoją ofertę. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć wprowadziła ponad 150 indeksów w różnych kategoriach – zarówno spożywczych, jak i non food. Oferta marki własnej SPAR tworzona jest zgodnie z oczekiwaniami partnerów i klientów. Produkty zostały przygotowane we współpracy głównie z polskimi producentami. To bardzo dobra jakość w nowoczesnych opakowaniach, zgodnych z obecnymi trendami. Dodatkowo marka SPAR oferuje również produkty z importu w ramach grupy – na przykład przetwory, słodkie i słone przekąski, kosmetyki, artykuły przemysłowe czy chemię gospodarczą.

Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Sieć SPAR została także nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy”. Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.

Więcej informacji na stronie www.spar.pl