Coffeedesk rozwija sieć kawiarni – nowy lokal marki powstał na warszawskiej Woli

Coffeedesk – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek związanych z kawą specialty w Polsce – otwiera nową lokalizację w nowoczesnym budynku biurowym The Form przy ul. Pańskiej 97. Jest to szósta kawiarnia w rodzinie Coffeedesk i piąta działająca na terenie Warszawy– aktualnie lokale marki odwiedza miesięcznie nawet 40 tys. osób, a Coffeedesk zapowiada otwarcie kolejnej kawiarni w Warszawie jeszcze w tym roku.

Nowa kawiarnia  powstała w odpowiedzi na dynamiczny rozwój dzielnicy Wola oraz potrzeby pracowników biur i mieszkańców tej części miasta. Choć oficjalne otwarcie planowane jest na 13 czerwca 2025, kawiarnia już rozpoczęła działalność i zaprasza na pierwsze filiżanki kawy.

Coffeedesk rozwija omnichannel

Otwarcie kawiarni w The Form to kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci Coffeedesk. Obecnie firma estymuje wzrost liczby transakcji o kilkadziesiąt procent rok do roku, a jakościowa ekspansja sieci kawiarni wpisuje się w długofalową strategię budowania obecności marki w centrach miejskich i wspiera wzrost rentowności całej spółki.

Nie chcemy być wszędzie chcemy być tam, gdzie nasza obecność realnie odpowiada na potrzeby naszych gości. Wybieramy miejsca, w których możemy budować relacje, wspierać kulturę picia dobrej kawy i tworzyć coś więcej niż tylko punkt gastronomiczny, dlatego w przestrzeni naszych lokali będą odbywać się cykliczne wydarzenia – warsztaty, cuppingi oraz spotkania. Tak zresztą widzimy przyszłość rynku, w której kawiarnie staną się hybrydowymi przestrzeniami społecznymi. Dlatego w strategicznych planach marki jest otwarcie następnych lokali – kolejny pojawi się na kawowej mapie Warszawy jeszcze w tym roku – mówi Krzysztof Mika, Head of Retail Coffeedesk.

Tworzenie własnych kawiarni jest kolejnym krokiem marki w budowaniu sprzedaży omnichannel’owej. Poza rozwojem jednego z największych e-commerce’ów kawowych w Polsce, Coffeedesk.pl prowadzi również działalność B2B zarówno w kraju, jak i w Europie oraz jest dystrybutorem wielu marek, w tym domowych takich jak Bialetti, Fellow, Aeropress i  profesjonalnych – jak La Marzocco i Mahlkönig.

Doskonała kawa i dobry design

Nowa lokalizacja wyróżnia się na tle pozostałych przede wszystkim skalą i funkcjonalnością. Kawiarnia oferuje największą do tej pory półkę sprzedażową w historii Coffeedesk – oprócz szerokiego wyboru kaw z segmentu specialty i akcesoriów do metod alternatywnych, goście znajdą tu również unikalne dodatki takie jak limitowane serie ceramiki autorstwa polskich projektantów. Kawiarnia łączy funkcję gastronomiczną z ekspozycyjną – jest jednocześnie miejscem spotkań, showroomem i punktem kontaktu ze światem profesjonalnego sprzętu kawowego.

Wnętrze kawiarni, zaprojektowane przez Paulinę Gardzielik ze Space Creation oraz Izabelę Niewiarowską z BP Project, stworzono z wysoką dbałością o detale. To przestrzeń jasna, przejrzysta, pełna naturalnych materiałów, takich jak kamień, drewno, skóra i miękkie tekstylia. Meble zostały dobrane w duchu modernistycznym – przeważają proste, funkcjonalne formy i przytulna kolorystyka, w której dominują ciepłe beże, brązy i biel. Subtelne oświetlenie i duże przeszklenia potęgują wrażenie otwartości. Wnętrze sprzyja zarówno pracy, jak i spotkaniom.

Kawiarnia została wyposażona w najwyższej klasy technologię – sercem baru jest personalizowany specjalnie pod wnętrze ekspres włoskiej marki La Marzocco. W ofercie znajdują się zarówno klasyczne kawy mleczne, jak i rozbudowane menu przelewowe, a także wypieki od najlepszych warszawskich piekarni i cukierni – komentują przedstawiciele Coffeedesk.

Na dobry początek Coffeedesk przygotował premierową kawę od szwedzkiej palarni Swerl – – Rwanda Vincent Rukenbuga Anaerobic Natural, dostępną w limitowanej ilości tylko w tej lokalizacji.

Dopracowany design i niespodzianki dla gości

Nowa kawiarnia zachowuje spójność wizerunkową z pozostałymi lokalami Coffeedesk, jednak jej wystrój został opracowany indywidualnie. Zgodnie z filozofią marki zadbano o każdy detal – także o elementy zaskoczenia. Jednym z takich detali są łazienki – zawsze zaprojektowane z przymrużeniem oka i zaskakującym motywem przewodnim. W kawiarni na Tamce goście mogą zatańczyć w łazience z kulą disco rodem z dyskoteki lat 70., na Próżnej – wsłuchać się w nagrania klasyków literatury polskiej, a na Wilczej    przenieść się w gęstą, zieloną dżunglę. Na klientów kawiarni zlokalizowanej na warszawskiej Woli czekają, w łazience czekają natomiast koszykarskie akcenty.