Najbardziej nawiedzone miasto Stanów Zjednoczonych – Nowy Orlean to kolebka czarnej magii, Voodoo i… Popeyes. Sieć, jak przystało na swoje korzenie, przyłącza się do halloweenowej zabawy. Popeyes stroi się w wyjątkowe dekoracje, serwuje specjalną kanapkę Voodoo Chicken Sandwich dostępną dla wszystkich gości, nastraja klimatyczną playlistą oraz przygotowuje dla gości restauracji zabawy i niespodzianki. Celebracja rozpocznie się już w piątek 25 października a zakończy 31, w Halloween.
Nowy Orlean jest określany jako „najbardziej nawiedzone miasto w Ameryce”. To dom czarnej magii Voodoo. Stąd pochodzą Madame LaLaurie – zbiegła właścicielka posiadłości, o której mówi się jako o najbardziej nawiedzonej rezydencji w całych Stanach, oraz Marie Laveau, królowa Voodoo, która do dziś ukazuje się w Old Absinthe House. Tu także znajdują się najbardziej unikalne cmentarze, tworzące istny labirynt nadziemnych i podziemnych grobowców przypominających wręcz miasta. Brak wolnych przestrzeni wymagał, aby istniejące już miejsca pochówku w ziemi stały się fundamentami także dla tych nowych wznoszonych ponad ziemią. NOLA ma kościoły zamieszkiwane przez widma byłych księży, budynki, gdzie kiedyś mieściły się szpitale, odwiedzane przez żołnierzy, którzy tam zginęli, i domy wypełnione zjawami dawnych mieszkańców. Tu też spotkać można wiele znanych duchów, w tym Williama Faulknera, który czasem „powraca” do swojego dawnego domu-księgarni, czy Andrew Jacksona i pirata Jeana Lafitte.
Takie pochodzenie zobowiązuje, dlatego Popeyes włącza się do świętowania Halloween. W restauracjach zabawa rozpocznie się już 25 października, kiedy lokale udekorowane zostaną autorskimi elementami, menuboard i kioski przybiorą na ten czas nowy – straszsszzliwy wygląd, a w tle usłyszymy specjalnie dobrane na tę okazję utwory. Zresztą, będzie je można w każdej chwili odsłuchać na profilu Spotify Popeyes Polska. W dniu Halloween na gości czekają również drobne niespodzianki – do odebrania przy kasie, na hasło “Chick or Treat”. Warto wybrać się w czasie Halloween do Popeyes na jedno z dań ze słowem Voodoo w nazwie dostępnych w menu. Dodatkowo, limitowana do tej pory, kanapka Voodoo Chicken Sandwich w tych dniach będzie dostępna dla wszystkich a nie tylko dla posiadaczy aplikacji. Halloweenowe szaleństwo opanuje także social media Popeyes – tu będzie można zabawić się i przy okazji dowiedzieć nowych rzeczy.
– “Chick or Treat” to nasza gra słowami, która nawiązuje do popularnego halloweenowego zwrotu „Trick or treat”. Zamieniając słowo „trick” (psikus) na „chick” (kurczak) wprowadziliśmy halloweenową zabawę do naszych restauracji. Mamy nadzieję, że goście poczują klimat i przyłączą się do tego halloweenowego wyzwania. – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Więcej o marce na https://popeyeschicken.pl/pl/ oraz mediach społecznościowych:
https://www.instagram.com/popeyes_polska/
https://www.facebook.com/popeyespolska
https://www.tiktok.com/@popeyes_polska
https://spoti.fi/4hbGxbt