CANAL+ z kampanią marketingową nowego serialu komediowego EMIGRACJA XD

EMIGRACJA XD to nowa produkcja oryginalna CANAL+, oparta na bestsellerowej książce Malcolma XD. Z początkiem marca rozpoczęła się szeroka kampania marketingowa wspierająca promocję serialu. Media zostały zaplanowane i kupione przez Havas Media, za wsparcie technologiczne, w tym atrybucję danych, odpowiada zespół Data Business Intelligence Havas Media Group, a za kreację team kreatywny CANAL+ Polska. Komunikacja 360 stopni obejmuje m.in. działania digitalowe, outdoor, niestandardowe współprace partnerskie, wsparcie influencerów oraz PR i komunikację wewnętrzną.

Kampania marketingowa oparta jest na szeroko zasięgowych mediach w tym wielkoformatowe OOH wraz z niestandardowymi rozwiązaniami w największym porcie lotniczym w Polsce – Lotnisko Chopina – oraz regularne siatki nośników OOH. Ponadto działania obejmują komunikację w radiu oraz kampanię online na formatach banerowych i wideo.

Dziennikarze będą mieli też okazję zapoznać się z serialem oraz zrealizować własne wywiady w trakcie trzech związanych z produkcją eventów: dzień prasowy na planie, Media Open Day (dzień prasowy z wywiadami 1:1) oraz na uroczystej premierze serialu poprzedzonej panelem dyskusyjnym z twórcami. Premiera pierwszych dwóch odcinków serialu już 17 marca w serwisie CANAL+ online oraz na kanale CANAL+ Premium.

Ponadto, w mediach społecznościowych CANAL+ oraz na dedykowanej serialowi stronie [https://pl.canalplus.com/emigracjaxd] sukcesywnie publikowane są informacje o produkcji, uzupełniane specjalnymi materiałami wideo o kulisach powstawania serialu.

W ramach współpracy z EMPiK oraz autorem powieści i współautorem scenariusza – Malcolmem XD – powstał specjalny audiobook (w formie charakterystycznej dla twórcy pasty)  „Moja Emigracja xD” o pracy nad serialem. Premiera, wsparta crosspromocyjną kampanią EMPiK-CANAL+ już wkrótce.

EMIGRACJA XD to szalona komedia drogi o podróży dwóch ziomków z bardzo małego miasta do Wielkiej Brytanii. Z europejskiej Stolicy Agrestu do centrum Londynu. Pełna absurdalnych sytuacji, znakomitych dialogów i totalnie odjechanych (dosłownie i w przenośni) bohaterów, w których wcielają się m.in. Tomasz Włosok, Michał Balicki, Paulina Gałązka, Adam Bobik, Jarosław Boberek, Katarzyna Bujakiewicz czy Piotr Trojan. Reżyserem serialu jest Łukasz Kośmicki (KLANGOR), który wraz z Malcolmem XD jest współautorem scenariusza na podstawie jego książki. Producentem serialu jest Jake Vision DGA Studio, a producentem kreatywnym Dorota Kośmicka.

SPOT

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Socialyse (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.