Bricomarché z nową akcją lojalnościową „Skanujesz – zyskujesz”

Bricomarché, sieć supermarketów „dom i ogród”, wprowadziła nową akcję lojalnościową pod nazwą „Skanujesz – zyskujesz”. Potrwa do 31 października br.  Klienci, którzy spełnią jej warunki, otrzymają e-bony do wykorzystania w wybranej placówce sieci.

Program „skanujesz – zyskujesz” jest elementem nowej strategii Omnichannel, którą sieć Bricomarché z powodzeniem wdraża od tego roku. Naszym celem jest zapewnienie klientom jak największej swobody w dokonywaniu zakupów, łatwego dostępu do oferty produktowej, promocji i nowości, które pojawiają się zarówno na tradycyjnych, jak i wirtualnych półkach w sklepach sieci.

Aby wziąć udział w inicjatywie, wystarczy posiadać kartę plastikową lub wirtualną w aplikacji mobilnej Bricomarche, wyrazić zgodę na udział w akcji, a następnie robiąc zakupy w dowolnej, stacjonarnej placówce sieci każdorazowo tę kartę skanować.

Klienci Bricomarché otrzymają pierwszy e-bon o wartości 30 zł po zrealizowaniu zakupów na łączną kwotę 300 zł, a każdy kolejny po następnych zakupach o łącznej wartości 1000 zł. Liczba e-bonów przypadających na jednego klienta jest nieograniczona. Są one aktywowane w aplikacji lub na stronie moje.bricomarche.pl po 14 dniach od osiągnięcia przez daną osobę odpowiedniej wartości zakupów. E-bony można wykorzystywać jednorazowo, w stacjonarnym sklepie Bricomarché, ustawionym w profilu Klienta jako ulubiony, w terminie do 60 dni od momentu wygenerowania, bez względu na wartość koszyka zakupowego.

Jako Bricomarché staramy się zapewniać naszym klientom szeroką ofertę produktową w jak najbardziej atrakcyjnych cenach. Poprzez akcje takie jak „Skanujesz – zyskujesz” dajemy konsumentom dodatkową możliwość oszczędzania przy realizacji codziennych zakupów. Wierzymy, że docenią naszą nową inicjatywę, szczególnie w czasach wysokiej inflacji i tym chętniej odwiedzą nasze sklepy – mówi Agnieszka Kosmalska, Kierownik Marketingu Klienta sieci Bricomarché w Polsce.