Boiron z komunikacją marki Arnigel

W maju ruszyła komunikacja digital marki Arnigel, żelu na stłuczenia i urazy. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).

Kampania ma charakter świadomościowy i kładzie nacisk na przekazanie głównych benefitów marki. Arnigel jest przeznaczony do leczenia miejscowego następstw niewielkich urazów (siniaki, stłuczenia). Polecany również w bólach mięśni pojawiających się po intensywnym wysiłku fizycznym. Arnigel to produkt leczniczy, który można stosować u dorosłych jak i dzieci już od 1 roku życia.

Za markę Arnigel w Boiron odpowiada Joanna Skoczeń – Junior Product Manager, Monika Szałapska – Dyrektor Marketingu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

Arena Media to agencja mediowa, działająca w Polsce od 2010 r. w ramach Havas Media Group, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Viatris, Grupa Tikkurila, Swarovski, Uniqa czy Unibail-Rodamco-Westfield. Agencja ma na swoim koncie takie nagrody jak Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow oraz wyróżnienie „Wzrost Roku” w raporcie Panorama Reklamy 2020 magazynu Press.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas E-commerce, Ecselis (performance i multichannel), DBI (data driven marketing), Socialyse (social media i content marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.