Boiron wystartował z promocją Sedatifu

Wczoraj wystartowała kampania reklamowa produktu Sedatif, będącego w portfolio Boiron, producenta środków homeopatycznych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).

Sedatif to kompleksowy lek działający wspomagająco w stanach nadmiernej pobudliwości nerwowej, nadmiernej nerwowości spowodowanej codziennymi stresami, drażliwości, objawach nerwicy wegetatywnej, zaburzeniach snu.

Z początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania promująca produkt, która ma przede wszystkim charakter świadomościowy. Zaplanowane działania kładą nacisk komunikacyjny na przekazanie głównych benefitów marki, ich celem jest również zaangażowanie użytkowników z grupy docelowej. W kampanii, która potrwa do końca czerwca, zostały wykorzystane 30 sekundowe spoty video oraz niestandardowe, wizerunkowe fomaty tj. rich media. Dodatkowo kampania wspierana jest emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę.

Za markę Sedatif w Boiron odpowiada Justyna Zawadowska, Product Manager oraz Monika Herynowska, Kierownik Działu Marketingu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, za koncept kreatywny odpowiada Boiron.

Arena Media to agencja mediowa, działająca w Polsce od 2010 r. w ramach Havas Media Group, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Viatris, Grupa Tikkurila, Swarovski, Uniqa czy Unibail-Rodamco-Westfield. Agencja ma na swoim koncie takie nagrody jak Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow oraz wyróżnienie „Wzrost Roku” w raporcie Panorama Reklamy 2020 magazynu Press.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (rozrywka, social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.