Żabka wprowadza limitowaną serię kubków na kawę Good Vibes Edition – pełnych kolorów, słońca i dobrego nastroju. Dostępna w sklepach od 2 lipca, przenosi fanów aromatycznego napoju w wakacyjny klimat. Firma dba o wysoką jakość i powtarzalny smak kawy w każdym z ponad 11 600 sklepów należących do sieci. To procentuje – kawa to jeden z hitów Żabki. W minionym roku klienci kupili jej aż 39 milionów kubków!
Kawa to jeden z niekwestionowanych bestsellerów Żabki. Aromatyczny, gorący napój dostępny jest w dwóch pojemnościach: 200 i 400 ml, a espresso – 80 ml. To 100% Arabica, która doskonały aromat zawdzięcza odpowiedniemu sposobowi palenia, odbywającemu się we Włoszech, w najstarszej w Europie profesjonalnej palarni Julius Meinl.
Ulubionym wariantem klientów Żabki jest kawa z mlekiem. Latte znajduje się tuż za nią, a ostatnią pozycję na podium na liście sprzedaży zajmuje mała, czarna kawa. Latem dużą popularnością cieszą się kawy mrożone, przygotowywane z wykorzystaniem dostępnego w sklepach kubka z lodem – wystarczy wziąć go z zamrażarki, zapłacić 8,99 zł za kawę mrożoną i dolać do kubka kawę z ekspresu.
Dla prawdziwych kawoszy w aplikacji Żappka dostępny jest kawonament. Po wykupieniu go za 27,99 zł przez kolejne 15 dni można odebrać 7 kaw – maksymalnie jedną dziennie. Oferta obejmuje wszystkie pojemności (do 400 ml), również warianty z mlekiem owsianym oraz bez laktozy.
By lato smakowało jeszcze lepiej
Kubki do kawy z letniej serii zostały stworzone z przymrużeniem oka. Na każdym z 4 wzorów znalazły się krótkie pytania i odpowiedzi, które zaskakują, bawią i nastrajają optymistycznie. To małe manifesty, które mają budzić pozytywne emocje u klientów Żabki. Dostępne są dwie pojemności – 200 i 400 ml – a hasła nawiązują do lata, zabawy i spotkań ze znajomymi. Kubki dostępne będą we wszystkich sklepach Żabka – również sezonowych.
Letni motyw pojawi się również na opakowaniach innych produktów dostępnych w Żabce – m.in. na kubkach z lodem, opakowaniach sałatek i kombuchy Dobra Karma, lemoniady o smaku piña colada Wycisk czy dań gotowych Szamamm.
Więcej informacji o kawie w Żabce: https://www.zabka.pl/kawa-z-zabki/
____________________________
Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio. W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo.
Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
____________________________