Popeyes rośnie w siłę i wkracza do kolejnego miasta. W czwartek, 23 października w Częstochowie otwiera swój 23 lokal w Polsce. Restauracja typu drive-thru przy ul. Popiełuszki 22 zaprasza gości od godz. 10.00. Jak zwykle podczas otwarcia na gości czekają roczne vouchery na darmową Chicken Sandwich, poczęstunek dla 100 pierwszych osób w kolejce oraz inne, liczne niespodzianki!
Popeyes, znana na całym świecie sieć rodem z Nowego Orleanu wreszcie wkracza do Częstochowy. To kolejny lokal typu drive-thru w Polsce, a drugi punkt marki w województwie śląskim. Tym samym już od najbliższego czwartku Częstochowa dołączy do grona miast, w których można spróbować pozycji z menu marki – słynnego kurczaka w chrupiącej panierce i kultowej kanapki Chicken Sandwich. Te dania to niezaprzeczalni zdobywcy serc (i feedów), przyciągający tłumy gości.
Jak za każdym razem, również tu, w Częstochowie Popeyes otwiera się z rozmachem, w prawdziwie Popeyes’owym stylu. Dla najbardziej wytrwałych wielbicieli kurczakowego menu przygotowano wyjątkowe nagrody – trzy roczne vouchery na Chicken Sandwich oraz sto darmowych kanapek dla pierwszych gości – 50 dla zamawiających z samochodu i 50 dla klientów restauracji. Warto więc przyjść wcześniej i ustawić się w kolejce po smak, który od lat podbija świat. Kolejka dla smakoszy zostanie otwarta o godz. 7:00 – szczegóły opisane są w regulaminie*. Atmosferę dodatkowo rozgrzeje występ zespołu brassbandowego.
Nowa restauracja to nie tylko kolejny etap ekspansji sieci, ale też ukłon w stronę mieszkańców miasta, które łączy w sobie pielgrzymkowy charakter z energią rozwijającego się ośrodka miejskiego. Częstochowa ma swój niepowtarzalny klimat, spokojny, ale pełen energii, w którym nowoczesność spotyka się z tradycją, a codzienność przeplata się z gościnnością i lokalną dumą. Dokładnie w ten klimat chce wpisać się Popeyes.
– Częstochowa od dawna pojawiała się w naszych planach, bo to miasto z silną tożsamością i mieszkańcami otwartymi na nowe doświadczenia. Od naszych fanów wiemy, że jesteśmy tu wyczekiwani. Dobrze wkraczać do miejsca, gdzie spodziewamy się miłego powitania. Cieszymy się, że będziemy częścią tej społeczności i wierzymy, że od pierwszego dnia nasi goście poczują się jak przy swoim własnym stole – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce. Liczymy także, że dzięki doskonałej lokalizacji – przed wejściem na Jasną Górę, nasza restauracja stanie się również popularna wśród gości odwiedzających miasto – tych pieszo, czy tych zmotoryzowanych. – dodaje Węcka.
Popeyes®, obecny na rynku od 1972 roku, zasłynął na całym świecie dzięki wyjątkowej recepturze marynowania kurczaka przez 12 godzin w mieszance inspirowanej Luizjaną oraz chrupiącej panierce. Polska sieć rozwija się w dynamicznym tempie a na mapie pojawiają się wciąż nowe punkty – od restauracji w centrach handlowych po koncepty Drive Thru, takie jak ten w Częstochowie. Obecnie Popeyes ma 23 restauracje w Polsce, z czego 12 z nich otworzył w tym roku i nie poprzestanie na tym – do końca 2025 powstanie jeszcze kilka lokali w obecnych oraz nowych już lokalizacjach.
Za rozwój marki Popeyes w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada firma Rex Concepts. Rex Concepts nieustannie rozwija segment QSR (quick service restaurant) w Polsce, Czechach i Rumunii. Obecnie firma zatrudnia ponad 2,5 tys. pracowników w regionie, konsekwentnie budując pozycję lidera jako masterfranczyzobiorca Popeyes i Burger King w tych krajach.
Więcej informacji dotyczących Popeyes i bieżących wydarzeń znajdziecie https://www.facebook.com/popeyespolska oraz na Instagramie i Tiktoku.