ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku, otwierając w tym tygodniu aż 8 nowych sklepów w różnych regionach kraju. Dzięki temu sieć osiągnęła dokładnie liczbę 362 placówek, z planami dalszego rozwoju. Nowe sklepy pojawiły się m.in. w Bochni, Międzyrzeczu, Warszawie, Olsztynie, Mysłowicach . W 2025 ALDI zapowiada otwarcie nowego centrum dystrybucyjnego.
W 2024 roku ALDI otworzyło blisko 60 nowych sklepów, utrzymując tempo rozwoju z poprzednich lat. W 2023 roku sieć uruchomiła 57 placówek, a w 2022 – 50. Dzięki konsekwentnej ekspansji w kolejnych latach można się spodziewać, że sieć będzie mieć pół tysiąca sklepów we wszystkich województwach.
– Otwarcie 8 nowych sklepów w jednym tygodniu to dowód na naszą determinację w dostarczaniu klientom wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach w różnych lokalizacjach. Przekroczenie liczby 360 lokalizacji to kamień milowy w naszej ekspansji. Planujemy utrzymać to tempo, otwierając kolejne sklepy zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach, aby być bliżej naszych klientów – powiedziała Kinga Abramik, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce. Aktualnie najwięcej placówek mamy w województwie śląskim i dolnośląskim – dodaje Abramik.
Nowe sklepy sieci ALDI otwarte zostały w następujących miastach:
- Warszawa – ul. Baletowa 2
- Olsztyn – ul. Bajkowa 115
- Mysłowice – ul. Chopina 21D
- Wiązowna – ul. Lubelska 78
- Sulęcin – ul. Kupiecka 3
- Kostrzyn nad Odrą – ul. Prosta 2
- Międzyrzecz – ul. Zachodnia 14
- Bochnia – ul. Wiśnicka 15A
Warto dodać, że w ramach rozwoju sieć planuje w nowym roku otworzyć kolejne centrum dystrybucyjne, które będzie zlokalizowane w województwie mazowieckim, co jeszcze bardziej usprawni dostarczanie produktów do sklepów.
ALDI poinformowało również, że w 2025 roku klienci mogą się spodziewać sklepów w Strzelcach Opolskich, Poznaniu, Krakowie, Rembelszczyźnie, we Wrocławiu i Warszawie. O dalszych planach ekspansji sieć będzie komunikować w nowym roku.
***
O ALDI
ALDI w Polsce posiada ponad 350 sklepów i zatrudnia ponad 4400 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl