3 złote, 2 srebrne i jedna specjalna to nagrody, jakie Apsys Polska zdobył w tym roku podczas XIV edycji najważniejszego konkursu w branży retail, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Dwiema srebrnymi statuetkami wyróżnione zostały także obiekty, którymi Apsys zarządza na rzecz swoich klientów.
Konkurs PRCH Retail Awards to jedyny tego typu plebiscyt w branży, w którym co roku przedstawiane są najlepsze projekty realizowane w obiektach handlowych, zarówno w kategoriach biznesowo-strategicznych, jak i marketingowych. W tegorocznej edycji Apsys Polska został doceniony zarówno jako właściciel – developer realizujący autorskie projekty, jak i zarządca działający na rzecz właścicieli obiektów handlowych.
Najwięcej statuetek, w tym dwie złote, zdobył pionierski projekt Apsys, czyli Food Fyrtel. To zrealizowana z dużym rozmachem inwestycja food hall’owa, w której działa kilkanaście lokali gastronomicznych i food trucków. Została otwarta w 2022 roku i w krótkim czasie stała się jedną z najpopularniejszych przestrzeni restauracyjnych i kulturalno-rozrywkowych w regionie. Food Fyrtel to przyjazna lokalnym markom przestrzeń o powierzchni blisko 2 tys. mkw., która przyciąga klientów unikalną ofertą i wyjątkowym klimatem
Jury doceniło Food Fyrtel, przyznając Apsys złoto w kategoriach: The biggest challenge oraz Kampania otwarcia – za „Wielką premierę Food Fyrtla”
Apsys, znany z kreowania wyjątkowych projektów, po raz kolejny udowodnił, że potrafi wykraczać poza ramy rynku handlowego i tworzyć przestrzenie pełne życia i spójne z lokalną tożsamością. Tę strategię działania doceniło także jury PRCH Retail Awards, przyznając projektowi Food Fyrtel nagrodę specjalną za, jak podkreślono, innowacyjne podejście, które kreuje trendy w branży nieruchomości.
Bardzo ważną dla Apsys Polska nagrodą jest złoto w kategorii Dyrektor roku obiektu handlowego – dla Marka Ćwieka z Posnanii. Statuetka trafiła do Apsys drugi rok z rzędu. W poprzedniej edycji konkursu otrzymała ją Joanna Bagińska – dyrektor Galerii Katowickiej.
– Nagrody, które zdobył Food Fyrtel, to dla nas ogromny powód do dumy. Dowód na to, że ambitne i odważne projekty, takie jak nasz debiut w segmencie inwestycji food hall’owych, są odbierane w branży z entuzjazmem i zainteresowaniem. Zgodnie z nazwą kategorii konkursowej poznański Food Fyrtel był dla nas największym wyzwaniem ubiegłego roku, zarówno na etapie projektowania i adaptacji przestrzeni, jak i komercjalizacji oraz strategii marketingowej. Dzisiaj czujemy satysfakcję z osiągniętego celu – stworzyliśmy miejsce, które przyciąga ludzi, jest przez nich lubiane, wnosi dodatkową wartość dla lokalnej społeczności. Uznanie ekspertów utwierdza nas w przekonaniu, że stawiając m.in. na wielofunkcyjne projekty obraliśmy dobry kierunek. Z radością i ogromną dumą przyjęliśmy także wiadomość o przyznaniu tytułu dyrektora roku obiektu handlowego Markowi Ćwiekowi z Posnanii. Po raz kolejny eksperci docenili indywidualne dokonania i profesjonalizm naszego zespołu, a dla nas to wyjątkowo ważne wyróżnienia – mówi Justyna Kur, Head of Property and Rental Department/Vice-president Apsys Polska.
Apsys Polska jest także laureatem trzech Srebrnych Nagród w kategoriach: Działania i strategia w social media roku i Kampania prosprzedażowa roku dla Posnanii oraz Kampania wizerunkowa roku dla Galerii Katowickiej.
Srebrna statuetka w tej ostatniej kategorii trafiła do Apsys Polska za projekt wizerunkowy „DOGBAR – merdająca miejscówka na porę karmienia!”, zrealizowany w zarządzanej przez Apsys Polska Galerii Katowickiej. Właścicielem Galerii Katowickiej jest fundusz EPF (Employees Provident Fund of Malaysia). Za asset management odpowiedzialny jest Savills IM.
DOGBAR to pierwsza w Polsce przestrzeń zaprojektowana w strefie restauracyjnej obiektu handlowego, umożliwiająca klientom korzystanie z oferty gastronomicznej w towarzystwie swoich pupili.
Jury doceniło srebrną nagrodą także będące własnością Cromwell Property Group Centrum Janki, które zarządzane jest przez Apsys Polska. Tu w kategorii Wydarzenie Roku statuetkę otrzymała akcja Labirynt Wielkanocny.
- We wszystkich naszych działaniach, w tym w docenionych przez jury projektach z szeroko rozumianego marketingu, pozostajemy wierni naszej filozofii zmieniania miast i życia ich mieszkańców na lepsze. Nagrody dla obiektów, którymi zarządzamy, motywują nas do dalszej pracy. Jesteśmy dumni z tych wyróżnień i wdzięczni właścicielom zarządzanych obiektów za okazane zaufanie. Ja jestem też szczególnie dumna z zespołu profesjonalistów, z którymi mam zaszczyt współpracować na co dzień, i to nie tylko z tych, którzy są autorami nagrodzonych w tym roku projektów. Apsys to firma, dla której jakość jest wyjątkowo ważna i cieszymy się, że branża też to dostrzega – podsumowuje Agnieszka Tomczak-Tuzińska, Marketing Director Apsys Polska.
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.
Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi. Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 23 obiektach handlowych zlokalizowanych w 18 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.