Lidl Polska kontynuuje swoje zaangażowanie w pomoc potrzebującym i już po raz 16. gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Od 12 grudnia do 26 stycznia we wszystkich sklepach sieci rusza zbiórka środków pieniężnych, które pomogą w osiągnięciu celu 33. Finału WOŚP. W sprzedaży znajdują się także specjalne gadżety z dobrze znanymi wszystkim serduszkami i grafikami WOŚP. Kupując je, klienci wspierają inicjatywę, jaką jest zebranie funduszy na potrzeby diagnozowania i leczenia chorób nowotworowych.
Lidl Polska od lat aktywnie angażuje się w działania społeczne i także w tym roku wspiera akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach 32. Finału WOŚP sieć przekazała na zbiórkę imponującą kwotę ponad 5 mln zł. Celem 33. Finału WOŚP jest onkologia i hematologia dziecięca. Leczenie nowotworów dziecięcych wymaga olbrzymich nakładów sprzętowych i diagnostycznych. Dzięki zebranym podczas 33. Finału WOŚP środkom możliwe będzie doposażenie placówek medycznych, co przełoży się na skuteczniejsze i szybsze leczenie dzieci walczących z chorobami nowotworowymi. Fundacja planuje zakupić urządzenia dla m.in.: chirurgii onkologicznej, neurochirurgii, diagnostyki onkologicznej, patomorfologii i hospicjów. WOŚP wspomaga także leczenie nieonkologicznych schorzeń hematologicznych, które są jednymi z najczęstszych chorób przewlekłych wśród dzieci.
Dlatego od 12 grudnia do 26 stycznia we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska klienci będą mogli wesprzeć finansowo zbiórkę, która pomoże Fundacji osiągnąć założony cel.
Lidl Polska gra z nami już 16 lat i bardzo się z tego powodu cieszymy. Co roku Polacy pokazują jak ogromną chęć pomagania mają w sobie. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu klientów i pracowników sieci udało się do tej pory zebrać kwotę ponad 49 milionów złotych! To niesamowity wynik! – mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Dodatkowo, już od początku grudnia, klienci sklepów Lidl Polska mogą kupić gadżety nawiązujące do 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a tym samym dołożyć swoją cegiełkę i wspomóc zbiórkę na rzecz dzieci z chorobami nowotworowymi. W ofercie sieci znajdują się materiałowe torby, opaski do gry w tenisa, koszulki damskie oraz męskie, skarpetki, i akcesoria, takie jak: długopisy, kalendarze na nowy rok, kubki czy magnesy na lodówkę. Zysk ze sprzedaży tych produktów trafi na cel 33. Finału.
Lidl Polska zachęca wszystkich klientów do włączenia się w akcję, by wspólnie wesprzeć działania WOŚP i przyczynić się do pomocy potrzebującym, bo każdy zakup i każda przekazana złotówka mają znaczenie!