Wystartowała LOTERIA FOXY. Codziennie do wygrania 5 tysięcy złotych i vouchery na rodzinne przyjemności

1 maja wystartowała Loteria Foxy, w której codziennie można wygrać 5 tysięcy złotych lub vouchery do zrealizowania w sklepach Smyk, Empik i Decathlon. Każdy zarejestrowany zakup produktów marki to szansa na wygraną. Akcja potrwa do 30 czerwca.

Foxy to marka która towarzyszy polskim rodzinom na co dzień, oferując wysokiej jakości ręczniki kuchenne, papier toaletowy i chusteczki higieniczne. “Chcemy nie tylko wspierać naszych konsumentów w codziennych domowych wyzwaniach, ale też zachęcać do spędzania wartościowego czasu razem z najbliższymi. Dlatego w Loterii Foxy codziennie można wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne i vouchery na zakupy, które pozwolą sprawić swojej rodzinie wiele chwil przyjemności” – mówi Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.

Zasady udziału w loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić dowolny papier toaletowy lub ręczniki papierowe Foxy, wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie loteriafoxy.pl i sprawdzić, czy pod e-zdrapką kryje się nagroda. Każdy zarejestrowany zakup to szansa na wygraną 5 tysięcy złotych lub vouchera na rodzinne przyjemności – takie, jakie tylko chcesz!

Każdy uczestnik  może dokonać dowolnej liczby zgłoszeń, ale jeden dowód zakupu może zostać zarejestrowany tylko jeden raz.

Do wygrania jest 61 nagród pieniężnych o wartości 5 tysięcy złotych każda oraz liczne vouchery do sklepów Smyk, Empik i Decathlon o wartości 100 zł i 200 zł. Regulamin akcji oraz dodatkowe informacje są dostępne na stronie loteriafoxy.pl.

Dodatkowych informacji udziela:

Eliza Szczot | e.szczot@labcon.pl | 539 090 950

***

O Foxy:

Marka Foxy została wprowadzona na włoski rynek w 1982 roku i stopniowo zaczęła zyskiwać popularność i poważanie wśród klientów, w niedługim czasie stając się jedną z najlepiej znanych marek na rynku w swojej kategorii. W 2004 marka Foxy została wprowadzona na rynek polski i podobnie jak we Włoszech i Hiszpanii, szybko zyskała uznanie konsumentów.

Strategia marki oparta jest na trzech filarach:

  • wysokiej  jakości produktów
  • stałej innowacji  (zarówno samych produktów, jak i ich opakowań oraz kanałów  promocji),
  • regularnym i stałym  wsparciu reklamowym, które pozwala marce na systematyczny rozwój.