Wolt ogłasza nowe partnerstwo z aplikacją zakupową Lisek.App. Od teraz, mieszkańcy wybranych miast będą mieli dostęp do ponad 2 tysięcy różnorodnych produktów, oferowanych przez Liska, bezpośrednio za pośrednictwem aplikacji Wolt. Produkty będą dostarczane nawet w kwadrans od złożenia zamówienia – w dowolne miejsce w ramach obszaru dostaw, w którym znajduje się klient. Współpraca Wolt i Lisek.App jest pierwszą współpracą firm z sektora food delivery i q-commerce w Polsce.
Od października mieszkańcy Warszawy będą mogli zamawiać produkty z asortymentu sklepu internetowego Lisek w aplikacji Wolt. W planie jest otwarcie kolejnych miast, takich jak Gdańsk, Gdynia, Poznań, Wrocław, Łódź, Kraków i Katowice. Umożliwi to dostawę zakupów do blisko 3 milionów konsumentów. Do ich dyspozycji będą dostępne produkty spożywcze, m.in. pieczywo, wędliny, sery, owoce i warzywa, napoje, a także produkty regionalne, środki czystości, produkty dla dzieci, czy produkty dla zwierząt – tak, jak w klasycznym supermarkecie.
Niezmiernie cieszymy się, z dołączenia do Wolt pierwszego partnera q-commerce. Dzięki współpracy z Lisek.App rozbudowujemy ofertę naszej platformy o szeroki asortyment, liczący tysiące nowych produktów dostępnych w szybkiej dostawie. Tym bardziej jesteśmy dumni z tego, że to pierwsza tego typu współpraca w Polsce – podkreśla Wojciech Chmielewski Retail Business Manager Wolt Polska.
Współpraca ta to połączenie silnych stron Wolt i Lisek.App, co przekłada się na zwiększenie komfortu i wygody dokonywania zakupów przez naszych użytkowników. Dzięki temu klient zyskuje dostęp do bardzo szerokiego asortymentu, szybką dostawę każdego dnia tygodnia i ma okazję skorzystać z promocji na zakupy oraz z kodów promocyjnych. Z drugiej strony, użytkownik może na żywo śledzić drogę swojego zamówienia czy uzyskać szybką pomoc działu wsparcia klienta w przypadku jakichkolwiek problemów — a to wszystko z poziomu jednej aplikacji — dodaje Krzysztof Dłużniewski Head of Marketing Wolt Polska.
Z okazji startu współpracy Lisek.App oferuje darmową dostawę swoich produktów dla zamówień wynoszących minimum 100 złotych. Ta sama korzystna opcja dedykowana będzie klientom, którzy zdecydują się na zakupy za pośrednictwem platformy Wolt. Co więcej, zamówienia ze sklepu Lisek zostaną dostarczone także w niedzielę.
Współpraca z Wolt to kolejny krok w rozwoju Liska. Współpraca z partnerami food-delivery pozwala nam na otwarcie się na nowych klientów i budowanie większej świadomości marki. Zarówno my, jak i Wolt dążymy do zapewnienia swoim klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego, łącząc wygodę dostaw online z szerokim wyborem produktów i ekspresowym czasem dostawy — komentuje Michał Krowiński co-founder Lisek.App.