Wystartowała kampania promująca internetowy salon optyczny marki wOkularach.pl i jej ofertę okularów przeciwsłonecznych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
W poniedziałek 13 czerwca ruszyła kampania TV marki wOkularach.pl, której głównym celem jest zbudowanie wizerunku profesjonalnego salonu optycznego oraz promocja bezpiecznych i łatwych zakupów w sklepie internetowym marki. W kampanii wykorzystany jest spot 15”, który będzie emitowany w kanałach grupy TVN oraz Polsat.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Havas Media. Za kreację odpowiada agencja 23Heroes.
wOkularach.pl to polska marka i autoryzowany sprzedawca okularów online, który wykorzystuje zaawansowane rozwiązania technologiczne, takie jak Wirtualna Przymierzalnia czy Wirtualny Dioptromierz, aby umożliwić zakup przez internet idealnie dobranych okularów.
Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i contentem), DBI (analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Socialyse (social media i content marketing), Havas Commerce (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.