Nestlé przedstawia wielkanocną ofertę słodyczy, w której każdy miłośnik słodkości z pewnością znajdzie coś dla siebie. Czekoladowe figurki, jajka, a także nowe smaki dobrze znanych produktów – słodycze idealnie sprawdzą się jako świąteczne ozdoby do domu, „upominki od zajączka” czy dodatki do koszyka wielkanocnego.
Początek wiosny oraz okres Świąt Wielkanocnych to wyjątkowy czas spędzany wśród rodziny i przyjaciół. Większa częstotliwość spotkań oraz celebracja wspólnych chwil są jego nieodłączną częścią. Produkty Nestlé mogą być pysznymi dodatkami do tych szczególnych momentów, docenionymi przez mniejszych i większych koneserów słodkości.
Na świątecznym stole z pewnością nie może zabraknąć czekoladowego króliczka. W ofercie Nestlé znajdują się propozycje, które sprawdzą się nie tylko jako słodka przekąska, ale także jako upominek lub dekoracja do koszyczka. Wielkanocne figurki Smarties Bunny i Smarties Icon Bunny, wypełnione kolorowymi drażetkami, z pewnością przypadną do gustu młodszemu gronu konsumentów. Fani batonów KitKat także mogą liczyć na wielkanocną wersję ulubionych słodyczy. Marka oferuje Króliczki KitKat, które pod pyszną czekoladą kryją kawałki skruszonych wafelków, oraz ich mniejsze wersje z nadzieniem czekoladowym, dostępne w paczce.
– Święta Wielkanocne to czas, który celebrujemy z bliskimi poprzez wspólne spotkania i pyszne posiłki. Nieodłącznym elementem są także słodkości, często w postaci czekoladowych figurek czy jajek. W ofercie KitKat dostępne są specjalne, świąteczne produkty, wśród których każdy fan słodyczy znajdzie coś dla siebie – podkreśla Anna Binkiewicz, Senior Brand Manager, Dywizja Słodycze, Nestlé Polska.
Kolejnym z symboli świąt wielkanocnych są jajka, których czekoladowe odpowiedniki również znajdują się wśród propozycji KitKat. Tej wiosny marka przedstawia Jajko KitKat z chrupiącej czekolady, idealne jako upominek czy element ozdobny koszyczka wielkanocnego, oraz Jajka KitKat Mini eggs, doskonałe podczas zabawy w poszukiwania jajek wielkanocnych w domu czy ogrodzie.
Oprócz produktów nawiązujących do Wielkanocy, w portfolio Nestlé pojawiły się także nowe smaki nadziewanych czekolad Studentska, które są połączeniem mlecznej czekolady, karmelu i chrupiących ciasteczek. Z kolei koneserów deserowych czekoladek After Eight z pewnością ucieszy nowość After Eight Mint & Strawberry o smaku truskawkowym. Wszystkie produkty są już dostępne w sprzedaży stacjonarnej i online.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek.
W 2023 roku firma świętuje 30-lecie swojej obecności w Polsce, gdzie jest pracodawcą dla 5500 osób zatrudnionych w 8 lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangażowanym w rozwój i innowacyjność polskiej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak Winiary, Bobo Frut i Nałęczowianka. Polskim konsumentem daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: Gerber, Garden Gourmet, Nescafe, Nespresso, Perrier czy Pellegrino. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o marki odżywek, witamin i suplementów diety, m.in.: Vital Proteins, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.
Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i zagranicą w ramach jednej organizacji.
Nestlé wyzwala moc jedzenia, by podnosić jakość życia każdego z nas oraz przyszłych pokoleń.