4 grudnia nastąpiło otwarcie salonu Ochnik w Gemini Park Bielsko-Biała na powierzchni 543 mkw. To aż czterokrotne powiększenie sklepu, który operuje na terenie centrum od początku jego istnienia, czyli 15 lat.
Umowa z najemcą została podpisana na kolejne pięć lat. Nowy koncept w podziale na Ochnik i Ochnik Accessories, z dwoma wejściami, obejmuje znacznie większą powierzchnię, dotychczasowa bowiem liczyła 131 mkw. Salon znajduje się między Hebe a salonem 4F.
– To dla nas bardzo duże wydarzenie. Zyskujemy reprezentacyjny lokal uznanej marki, która świetnie sprawdza się w naszej galerii – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding. – Otwarcie nowoczesnego, dużego salonu, który z pewnością przyciągnie nowych klientów i zadowoli naszych stałych gości, to istotne wzmocnienie naszej oferty i potwierdzenie, że uznane marki dobrze czują się w naszym centrum i widzą biznesowy potencjał we współpracy z nami.
Branża, reprezentowana przez Ochnik, w Gemini Park Bielsko-Biała jest bardzo popularna; w obecnym roku notuje wzrosty przekraczające 5 procent, podczas gdy ogólnopolski wskaźnik PRCH nie przekracza 4 procent.
Nowy model sklepów marki OCHNIK, nazwany „shop in shop”, opiera się na koncepcji salonów z dwoma wejściami i aranżacji dwóch wyodrębnionych stref: odzieżowej i galanteryjno-walizkowej. W strefie z odzieżą dodatkowo wydzielona jest część damska i męska. Przestronne, nowoczesne lokale obejmują powierzchnię między 300 a 700 mkw., która pozwala na efektowne wyeksponowanie różnorodnego asortymentu marki i pozytywnie wpływa na komfort dokonywanych zakupów.
– Jedna część salonu obejmuje duży wybór okryć wierzchnich, odzieży i obuwia oraz atrakcyjnych dodatków. Druga natomiast jest wyposażona w walizki i akcesoria bagażowe, torebki, torby oraz portfele – wyjaśnia Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci OCHNIK. – Dotychczas otworzyliśmy już ponad 40 dwusalonów i planujemy podwoić tę liczbę w najbliższych latach – dodaje.
OCHNIK to polska firma z 35-letnią tradycją, która stworzyła jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowo-galanteryjnych. W 130 salonach oraz sklepie internetowym OCHNIK oferuje swoim klientom wysokiej jakości okrycia wierzchnie, odzież, obuwie oraz galanterię – torebki, teczki, portfele, rękawiczki i paski. Ważne miejsce w kolekcjach marki zajmują też nowoczesne walizki podróżne.
***
Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Powierzchnię 43,5 tys. mkw. GLA wypełnia ponad 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Wśród nich znajdują się flagowe polskie i światowe marki modowe, m.in.: H&M, C&A, New Yorker, Empik, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum, Diverse, CCC, Deichmann, Ochnik, Wittchen, Wojas czy Ryłko, a także drogerie: Rossmann, Hebe i perfumeria Douglas. W trzykondygnacyjnym obiekcie znajdują się również sklepy: Pepco, Dealz, home&you oraz salony jubilerskie, m.in.: Apart i Yes. Rodzinny charakter galerii, obok bogatej oferty zakupowej, tworzy unikatowy w skali kraju plenerowy „Park W DECHE!” oraz park linowy o łącznej powierzchni ponad 10 tys. mkw.
Tenant mix dopełniają m.in.: jedyne w Bielsku-Białej 10-salowe kino Cinema City, 30 punktów usługowych oraz 14 lokali gastronomicznych z różnorodnym menu, m.in.: McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun i Costa Coffee. Ofertę wzbogaca jeden z największych klubów fitness w regionie – JUST GYM.
Wsłuchując się w potrzeby klientów i najemców, Gemini Park Bielsko-Biała nieustannie wdraża nowe projekty budując trwałe relacje z lokalną społecznością i partnerami. Galeria zapewnia 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Została otwarta w 2009 roku, a następnie rozbudowana w 2014 roku. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.