Imprezy z przyjaciółmi, maraton filmowy w gronie najbliższych lub leniuchowanie we dwójkę – okazuje się, że nowy rok najczęściej witamy w czterech ścianach. Aż 90% użytkowników, którzy wzięli udział w badaniu marki Kubota zadeklarowało, że sylwestra będzie świętować w swoich domach.
Najczęściej wskazywane formy sylwestrowej zabawy to odpoczynek na kanapie – 58% osób spędzi ostatnią noc w roku właśnie w ten sposób. W drugiej kolejności uczestnicy badania przeprowadzonego przez markę Kubota wskazywali na domówkę z przyjaciółmi (38% respondentów).
Zamiast eleganckich balów i podróży, odpoczynek
Tylko 6% ankietowanych zadeklarowało, że na końcówkę roku zaplanowało wyjazdy i podróże, a 4% osób – spędzi sylwestra na imprezach lub balach.
Wyniki badania przeprowadzonego wśród klientów marki Kubota nie pozostawiają wątpliwości – czas spędzony z bliskimi w zaciszu własnych mieszkań staje się coraz częstszą alternatywą dla sylwestrowych imprez.
Komfortowe świętowanie
Bez względu na to, czy na liście sylwestrowych aktywności znalazła się szalona domówka czy leniuchiwanie w piżamach, w ostatnim dniu roku warto zadbać o odpowiedni komfort.
Marka Kubota proponuje zamianę szpilek i eleganckiego na obuwia na wygodne klapki z limitowanej kolekcji klapków Party Rzep, która powstała z myślą o okazjach takich jak imprezy sylwestrowe czy nadchodzący karnawał.
W nowej kolekcji polskiej marki znalazło się 6 kolorowych modeli klapków z napisami, które idealnie sprawdzą się w imprezowych okolicznościach. To m.in. „Dancing Queen”, „Królowa Balu”, „Table Dancer” czy „Dancing Shoes”.
Klapki Rzep Party kosztują 59,99 zł, a ich sprzedaż jest ograniczona czasowo.
Marka Kubota w swojej komunikacji wielokrotnie podkreśla przywiązanie do komfortu i wygody, tak istotnych szczególnie podczas grudniowej, świąteczno-sylwestrowej gorączki.
Klapki Kubota jednak idealnie sprawdzają się podczas odpoczynku w domowych pieleszach – dowodzą tego wybory zakupowe klientów polskiej marki klapków i odzieży, którzy w okresie świąteczno-sylwestrowym chętnie wybierają produkty Kubota, zamieniając szpilki i eleganckie obuwie na komfortowe klapki.
W badaniu przeprowadzonym przez markę Kubota wzięło 125 ankietowanych użytkowników.