Sieć sklepów KiK zainaugurowała nowy sezon niecodziennym spotkaniem, w którym claim marki: „więcej niż się spodziewasz” został przełożony na konkretne doświadczenia. 11 września w Warszawie przedstawiciele branżowych mediów i influencerzy mogli sprawdzić ofertę sieci w nowej formule.
Wydarzenie odbyło się w DH Mysia i zgromadziło przedstawicieli mediów oraz influencerów związanych z tematyką zakupową i lifestyle’ową. Spotkanie rozpoczął briefing prasowy z udziałem Jana Skowrona, dyrektora zarządzającego marki, po którym goście mieli okazję sprawdzić ofertę sieci w nowej formule – od odzieży i akcesoriów, po produkty wyposażenia domu. Warsztaty i instalacje przygotowane specjalnie na tę okazję miały pokazać, że KiK to znacznie więcej niż dyskont z modą i dodatkami.

| fot. KiK
– Chcieliśmy, aby claim ‘Więcej niż się spodziewasz’ został zinterpretowany wprost – jako doświadczenie. Spotkanie w Warszawie było okazją do rozmowy z mediami i influencerami, ale przede wszystkim do tego, aby pokazać siłę naszej oferty i wygodę, jaką daje dziś klientom KiK. W ostatnich latach zbudowaliśmy solidny fundament: polska odsłona programu lojalnościowego myKiK rozwija się dynamicznie, podobnie jak sklep internetowy. Ten event był naturalnym krokiem w naszej strategii: łączymy kanały, wzmacniamy customer experience i otwieramy się szerzej na współpracę z mediami oraz twórczyniami i twórcami, którzy inspirują klientów w codziennych wyborach – mówi Jan Skowron, Dyrektor zarządzający KiK Polska.
Dla rynku detalicznego to czytelny kierunek: marki value retailers coraz częściej budują przewagę nie tylko ceną i szerokim asortymentem, ale też sposobem prezentacji oferty i spójnością doświadczenia w kanałach offline i online. KiK komunikuje, że jesień będzie okresem intensywnej pracy nad widocznością portfolio i dalszym wzmacnianiem narzędzi, które przekładają się na lojalność i wygodę zakupów.