HOMEPARK Targówek i HOMEPARK Janki uruchomiły oficjalne konta na Instagramie, dając tym samym zarówno markom jak i klientom dodatkowe kanały do komunikacji. Profile mają stanowić dodatkową przestrzeń, w której odbiorcy będą mogli znaleźć nie tylko informacje o ofertach ale przede wszystkim inspiracje oraz pomysły na aranżacje swoich wnętrz. Oficjalne profile zostały uruchomione w pierwszych dniach lutego.
Oferta warszawskich HOMEPARKÓW przyciąga klientów swoją różnorodnością. Oba centra handlowe zapewniają dostęp do sklepów oraz punktów usługowych wielu marek, z różnych kategorii produktów.
Oferta HOMEPARK Targówek jest bardzo szeroka, klienci mają dostęp do sklepów wielu marek z różnych kategorii produktów. Znaleźć tu można wsparcie w codziennych potrzebach zakupowych w punktach takich jak: Lidl, Rossmann, Super-Pharm, Pepco; ofertę modową na czele w markami TK Maxx czy HalfPrice jak i sportową z marką Sportano, a już wkrótce powróci do obiektu marka Sports Direct; salony ze sprzętem AGD czyli RTV Euro AGD oraz Sony Center, sklepy z artykułami dla dzieci (Smyk, Świat Dziecka)) czy zwierząt (Maxi Zoo, Kakadu). Liczną grupę stanowią także marki z branży wyposażenia wnętrz m.in.: Kler, Mexen, Bel-Pol, Jysk, Galerie Venis, Eurofirany, Jula, Komfort oraz Leroy Merlin, a całości dopełnia siłownia Zdrofit. Do parku handlowego dotrzeć można drogą szybkiego ruchu S8, a na miejscu czeka na klientów blisko 4 000 miejsc parkingowych w tym komfortowe miejsca dla rodzin z dziećmi czy z ładowarkami dla pojazdów elektrycznych. Na terenie HOMEPARK Targówek znajduje się DOMOTEKA – jedyny w Polsce branżowy dom handlowy mający szeroką gamę mebli i artykułów wnętrzarskich. DOMOTEKA to blisko 600 marek w 60 salonach, a wszystko w jednym miejscu.
Z kolei HOMEPARK Janki zlokalizowany jest w liczącej się wśród mieszkańców – destynacji zakupowej w południowej części Warszawy. To obiekt kompaktowy, gdzie, poza zakupami codziennymi w takich sklepach jak Lidl, Rossmann, Euro Rtv Agd czy Maxi Zoo jest dostępna także oferta punktów usługowych tj.: poczta, pralnia, bank oraz apteka. Klienci mogą skorzystać z kompleksowej oferty salonów z branży wyposażenia wnętrz. Znaleźć tu można produkty: do salonu, jadalni, sypialni i ogrodu, zarówno w ofercie premium, jak i w ofercie bardziej popularnych marek – przygotowywanej na zamówienie lub dostępnej bezpośrednio w salonach. Szeroką ofertę meblową zapewniają m.in. IWC Home, Dion, Livingroom, JMB Design, Bizzarto czy sieć Black Red White; wykładzin i dywanów – Arte, mebli i akcesoriów do sypialni – Selene, Dla Spania, Pan Materac i Senpo, kuchni – Ernest Rust, Nolte i Franke, tkanin i dekoracji – iLoft, Eurofirany i Dekoria. Istotnym uzupełnieniem jest sklep Jula, w którym klienci znajdą produkty nie tylko do domu czy ogrodu ale i do wypoczynku. Natomiast znacznym atutem obiektu, szczególnie dla osób aktywnych – jest dwukondygnacyjna siłownia Zdrofit ze strefą relaksu, jedyny tak duży klub w okolicy.
„Nasza obecność na Instagramie to krok w kierunku jeszcze bardziej angażującej komunikacji z naszymi klientami. Chcemy, aby HOMEPARK Janki oraz Targówek stały się miejscami jeszcze bliższymi dla osób poszukujących wygodnych, praktycznych i stylowych rozwiązań do swoich wnętrz. Instagram to naturalna przestrzeń, w której możemy dzielić się pomysłami, inspirować w zakresie najnowszych trendów, a jednocześnie budować silną społeczność, która wzajemnie się wspiera i wymienia doświadczeniami” – mówi Agnieszka Drucis, Portfolio Marketing Manager, BNP Paribas Real Estate
Zapraszamy na profile:
https://www.instagram.com/homeparktargowek/
https://www.instagram.com/homeparkjanki/
——————————————————————————————————————————-
Więcej informacji:
homeparktargowek.pl
homeparkfranowa.pl
homeparkjanki.pl
homeparkrawa.pl.pl
***
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą marki oferujące meble i produkty z wyposażenia wnętrz zarówno marki sieciowe tj. Leroy Merlin, Komfort, Jula, Jysk; jak i unikalnych producentów: Kler, Livingroom, Arte czy Garden Space. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze Lidl czy Biedronka oraz sklepy z modą TK Maxx, Half Price, Pepco – także sklepy z akcesoriami dla dzieci: Smyk, Świat Dziecka czy produktami dla zwierząt tj. Maxi Zoo. Całości dopełniają swoją ofertą, sklepy ze sprzętem AGD tj. RTV Euro AGD, Media Expert oraz Rossmann czy Super-Pharm.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 4.4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,900 sklepów. (www.pradera.com).
Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.
Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefiel.