Trzy nowe sklepy dołączyły do sieci SPAR: format SPAR w Żbikowicach w woj. małopolskim o powierzchni 454 mkw., SPAR Mini w Uwielinach w woj. mazowieckim o powierzchni 251 mkw. oraz SPAR Express w Sulęcinie w woj. lubuskim z salą sprzedaży 56 mkw. Wszystkie placówki są prowadzone przez partnerów detalicznych – polskich, niezależnych przedsiębiorców, posiadają parking dla klientów i szeroki, atrakcyjny asortyment w dobrych cenach. W SPAR Express w Sulęcinie znajduje się także Bean Tree Cafe, która oferuje świeżą kawę, hot-dogi panini, kanapki produkty garmażeryjne, a także świeże pieczywo.
„Jesteśmy dumni z tego, że polscy przedsiębiorcy wybierają dołączenie do naszej dużej rodziny SPAR. Naszym ważnym celem jest zwiększenie zasięgu oraz rentowności przy maksymalnym dopasowaniu do oczekiwań naszych partnerów detalicznych. Nadal będziemy także rozbudowywać asortyment – także w ramach marki własnej SPAR, w segmentach BIO i EKO oraz w ramach produktów świeżych, które są naszą przewagą konkurencyjną. Nasze centra logistyczne nadal mają przestrzeń do obsługi większej sieci z gwarancją terminowości i świeżości dostaw. Jesteśmy dumni, że nasza ogromna inwestycja w sektor handlowy w Polsce pozwala małym, polskim przedsiębiorcom na rozwój własnych biznesów. Taka idea przyświeca nam na wszystkich rynkach, na których działamy. W ciągu ostatnich dwóch lat zrealizowaliśmy istotne inwestycje zarówno w placówki, infrastrukturę, jak i system zaopatrzenia. To pokazuje nie tylko jakość naszej współpracy, ale przede wszystkim potwierdza efektywność, jaką możemy zaoferować polskim przedsiębiorcom. W Polsce rynek handlowy ma nadal ogromny potencjał – działa tu wiele niezależnych detalistów i koncept sieci SPAR idealnie sparwdza się dla ich wymagań. Nadal jest też przestrzeń do wprowadzania nowych formatów i konceptów, takich jak SPAR Express, TOPS! Czy Bean Tree Cafe” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce
W sklepach EUROSPAR i SPAR trwa akcja lojalnościowa, w której klienci zbierają znaczki za zakupy, a następnie wymieniają je na oryginalne produkty vivo Villeroy&Boch Group w cenie obniżonej nawet o 72%. Klienci mogą kupić dowolną liczbę produktów w ramach promocji aż do wyczerpania zapasów. To kolejna akcja lojalnościowa w sieci SPAR – w 2021 roku na podobnych zasadach można było skompletować klasyczną zastawę stołową oraz eleganckie i ponadczasowe sztućce ze stali nierdzewnej, także z kolekcji vivo Villeroy&Boch.
Za każde wydane 30 zł można otrzymać 1 znaczek. Zebranie 5 znaczków upoważnia do zakupu jednego produktu promocyjnego marki vivo Villeroy & Boch Group. Do 30.04 działa też akcja podwajania znaczków, więc jeszcze łatwiej zakupić produkty Vivo w promocyjnej cenie. Znaczki wydawane są do 08.05.2022 roku, a produkty ze zniżką można kupić do 22.05.2022 roku lub do wyczerpania zapasów. Uczestnictwo w akcji to doskonała okazja, aby nabyć wysokiej jakości szklanki i kieliszki w atrakcyjnej cenie.
vivo to lifestyle’owa marka grupy Villeroy&Boch, łącząca tradycję i jakość Villeroy&Boch z nowoczesnym designem przeznaczonym do codziennego użytku. Historia Villeroy & Boch sięga 1748 roku. Firma specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości ceramiki użytkowej. Produkty Villeroy & Boch wyróżniają się szlachetnym wyglądem, funkcjonalnością oraz niezwykłą jakością.
Szczegóły akcji https://spar.pl/vivo/.
Więcej informacji o sieci SPAR na stronie www.spar.pl
The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w 5 innych krajach afrykańskich, Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.