Triumph otworzy salon w Centrum Serenada

Centrum Serenada w Krakowie rozszerza ofertę modową. Do grona najemców obiektu dołączyła marka Triumph – jeden z czołowych światowych producentów bielizny. Otwarcie lokalu zaplanowano na początek II kw. br.

Marka Triumph, należąca do firmy Triumph International, jest od ponad 135 lat jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci oferujących bieliznę, odzież i akcesoria. Jest znana na całym świecie jako ekspert tworzący bieliznę najwyższej jakości: marka, która zna kobiece ciała jak nikt inny oraz jest synonimem idealnego dopasowania. Działa w 120 krajach, gdzie zyskała sobie wiernych klientów ceniących ją za dbałość o komfort użytkowania, jak i jakość oraz elegancki styl. W Centrum Serenada Triumph zajmie lokal o powierzchni ponad 70 mkw.

Stale rozwijamy Centrum Serenada, wzbogacając je o znane i lubiane brandy, które są wyczekiwane przez naszych klientów. Dzięki nawiązaniu współpracy z siecią Triumph zapewnimy naszym gościom jeszcze większy wybór markowej bielizny i dodatków. To czwarty salon z tego segmentu, obok istniejących już w obiekcie lokali Esotiq, Intimissimi i Marilyn, a zarazem dowód naszego kompleksowego podejścia do tworzenia oferty zakupowej. Cieszę się, że Serenada umacnia swoją pozycję na lokalnym rynku handlowym, a coraz więcej marek dostrzega jej konkurencyjność i wybiera ją jako cel swojej ekspansji – mówi Grzegorz Latała, Dyrektor Zarządzający Mayland Real Estate.

Marka Triumph ma otworzyć swój nowy salon w krakowskim Centrum Serenada w kwietniu br. Znajdzie się w nim szeroki wybór bielizny dla każdego typu kobiecej sylwetki, strojów kąpielowych oraz dodatków.

  Przykładamy staranną uwagę nie tylko do takich aspektów jak:  różnorodność, wysoka jakość kolekcji, ale także do transparentności informacji na temat pochodzenia materiałów i procesu produkcji, czyli tzw. zrównoważonego rozwoju. Nasze produkty przygotowujemy z myślą o trwałości i odpowiedzialnej konsumpcji. Naszą misją jest celebrowanie indywidualności – poprzez oddane słuchanie i zrozumienie, na nowo definiujemy intymność. Od produktów, które tworzymy, do doświadczeń, które dajemy: wszystko, co robimy, jest indywidualne dla naszych konsumentów. Liczę, że dzięki obecności w Centrum Serenada dotrzemy do jeszcze większej liczby klientów, którzy cenią naszą markę i jej wartości mówi Patrycja Florczyk, Retail Manager Triumph na Polskę i Czechy.

Centrum Serenada, z ponad 150 sklepami i lokalami usługowymi, wyróżnia się obecnością marek premium, butików modowych oraz bogatą ofertą gastronomiczną, tworząc jedno z najpopularniejszych miejsc zakupowych w regionie.

– Mieszkańcy Krakowa i okolic, którzy wybierają nasze centrum na miejsce zakupów, są coraz bardziej świadomi i chcą podejmować odpowiedzialne decyzje. Odpowiadamy na te potrzeby dbając o wysokie standardy oferty naszego centrum. W Serenadzie można znaleźć wiele marek z długą historią i doświadczeniem na rynku, które zyskały zaufanie klientów. Nasz nowy najemca – marka Triumph – również spełnia oczekiwania w tym zakresie. Jednocześnie cały czas jesteśmy w zgodzie z aktualnymi trendami. Sklepy z branży modowej należą do najpopularniejszych w naszym obiekcie i przyciągają coraz więcej klientów. Rozwijanie tego segmentu jest naturalną częścią naszej strategii – dodaje Iwona Sitko, Dyrektor Centrum Serenada.

Centrum Serenada zlokalizowane jest w północno-wschodniej części Krakowa. Na powierzchni 42 tys. mkw. funkcjonuje ponad 150 sklepów renomowanych sieci handlowych, punktów usługowych i restauracji. Silną stroną obiektu jest rozbudowana oferta modowa, obejmująca między innymi takie marki jak Zara, H&M, Reserved czy TK MAXX. Uzupełnieniem oferty jest Centrum Handlowe Krokus.

Strefa oddziaływania Centrum Serenada i sąsiadującego z nim Centrum Handlowego Krokus obejmuje około 495 tys. osób w promieniu 15 minut jazdy samochodem. Atrakcyjność oferty handlowo-rozrywkowej zwiększa obecność marketu budowlanego OBI, Aquaparku i Multikina. Szeroki wybór sklepów, nowoczesna architektura oraz działania na rzecz lokalnej społeczności sprawiają, że Centrum Serenada jest jedną z najczęściej i najchętniej wybieranych destynacji zakupowych i miejscem spotkań mieszkańców Krakowa, a jego dynamiczny rozwój tworzy przestrzeń dalszego wzbogacania oferty.

_______________________

Mayland jest deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce, działającym na rynku od 1995 roku jako część Grupy Casino. W portfolio spółki znajdują się takie obiekty jak Karolinka w Opolu, Pogoria w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku, Riviera w Gdyni oraz Serenada w Krakowie. W 2024 roku spółka zakończyła modernizację Fortu Wola w Warszawie, kontynuując strategię rozwoju i podnoszenia standardów istniejących obiektów.

Od 2001 roku Mayland dostarczył na rynek ponad 250 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie zarządza obiektami w całej Polsce i posiada rozbudowany portfel projektów obejmujących zarówno inwestycje komercyjne, jak i mieszkaniowe.