Rossmann zostaje na dłużej w centrach i parkach handlowych z portfolio Greenman Poland. Popularna drogeria przedłużyła umowy najmu z CH Nowa Górna w Łodzi oraz parkami handlowymi w Grodzisku Mazowieckim i Namysłowie. Nie jest to jednak jedyna marka z segmentu „zdrowia i urody”, która zostaje na dłużej. Yves Rocher właśnie podpisał aneks z CH Nowe Czyżyny w Krakowie.
– Obie marki obecne są w naszych obiektach od lat. Zarówno w Łodzi, Namysłowie, jak i w Grodzisku Mazowieckim Rossmann jest dziś filarem oferty zdrowia i urody, a także jest naszym kluczowym partnerem. Yves Rocher to z kolei marka, która od lat cieszy się w Krakowie ogromną popularnością, przyciągając klientów poszukujących kosmetyków i zapachów – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Podpisane właśnie aneksy gwarantują kupującym stabilny dostęp do oferty tych marek przez kolejne lata, a także wzmacniają pozycjonowanie naszych obiektów na lokalnym rynku jako przestrzeni zaspokajających szerokie potrzeby. Cieszymy się, że Rossmann, będący dziś liderem na polskim rynku, a także Yves Rocher – marka o mocnej pozycji rynkowej – dostrzegają w naszym portfelu potencjał biznesowy oraz szansę na dalszy rozwój, a w konsekwencji decydują się na długofalową współpracę – dodaje.
Podpisane aneksy to kolejne, jakie Greenman Poland zawarł z marką Rossmann w ostatnich latach. Rok temu firma przedłużyła także umowę najmu z centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu, dodatkowo modernizując swój lokal i zwiększając powierzchnię najmu. Kilka lat temu modernizację przeszła również drogeria w Nowych Czyżynach w Krakowie.
– Działając w naszych centrach, marki zyskują dostęp do chłonnych i atrakcyjnych rynków konsumenckich. Co więcej, mają możliwość rozwoju w nowoczesnych obiektach, które generują stabilnie rosnące – rok do roku – wskaźniki odwiedzin i sprzedaży. Format convenience, który oferujemy, sprawia, że jesteśmy zawsze blisko codziennych potrzeb zakupowych klientów – mówi Karolina Nitowska.
– Nie bez znaczenia dla decyzji najemców jest też silna pozycja centrów na lokalnych rynkach. Parki handlowe w Grodzisku Mazowieckim i Namysłowie należą do najchętniej odwiedzanych obiektów w tych miastach, co jest zasługą dobrze skomponowanego tenant-mixu. Nowa Górna natomiast notuje stale rosnącą liczbę klientów, co jest wynikiem zarówno szerokiej oferty handlowej, jak i zeszłorocznej rozbudowy o park handlowy. Nowe Czyżyny to z kolei nasz największy obiekt handlowy, który jest dziś jedną z najpopularniejszych, codziennych destynacji zakupowych w Krakowie – dodaje.
źródło: Greenman Poland/Guarana PR
CH Nowa Górna zlokalizowane jest w Łodzi przy ul. Kolumny 6/36. Otwarty w 1997 roku obiekt wraz z parkiem handlowym ma powierzchnię ponad 20 tys. m kw. GLA i liczy blisko 50 sklepów i punktów usługowych. W minionym roku centrum odwiedziło blisko 3 mln osób. Wśród kluczowych najemców centrum znaleźć można m.in. Carrefour, CCC, Pepco, Rossmann, Vision Express i W. Kruk. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 890 miejsc postojowych. W kwietniu 2024 r. zakończyła rozbudowa Nowej Górnej, w efekcie której przy obiekcie powstał park handlowy. Inwestycja pomieściła 4 sklepy wielkopowierzchniowe: Sinsay, Action, KiK i Maxi Zoo.
Greenman Poland, asset manager i deweloper w segmencie convenience z siedzibą w Warszawie, koncentruje się na nabywaniu, zarządzaniu oraz rozwoju parków handlowych i centrów handlowych bazujących na ofercie spożywczej. Greenman Poland zarządza aktywami o wartości 160 mln euro, na które składają się parki handlowe i centra handlowe o łącznej powierzchni 87 tys. m kw. Najemcami tych obiektów są wiodące europejskie sieci handlowe, takie jak Carrefour, Rossmann, JYSK, Pepco czy Spar.
Greenman Poland jest częścią Greenman Group. Grupa powstała w 2020 roku, jej główna siedziba znajduje się w Dublinie w Irlandii, a spółki zależne działają w 6 krajach i prowadzą działalność w 5 odrębnych obszarach biznesowych: usługi finansowe, nieruchomości, żywność i rolnictwo, media oraz zintegrowane sieci. Greenman Investments jest wiodącym na rynku, sektorowym funduszem inwestycyjnym Grupy, inwestującym głównie w parki handlowe i magazyny handlowe oparte na ofercie spożywczej
Drogerie Rossmann
Jesteśmy w Polsce synonimem drogerii. Polacy nie mówią, że idą do drogerii, tylko po prostu „idą do Rossmanna”. Naszą misją jest „Inspirowanie i wspieranie w tym, by kochać siebie na co dzień”. Namawiamy naszych klientów by każdego dnia znaleźli chwilę dla siebie, moment uważności i skupienia na sobie, nawiązania ze sobą dobrej relacji. Gdy pokochamy siebie, łatwiej nam będzie tworzyć dobre relacje z innymi: kochać, przyjaźnić się, mieć wokół życzliwych ludzi.
Drogerie Rossmann są blisko ludzi. Naszą ambicją jest by każdy Polak miał „swojego” Rossmanna do którego może dojść na piechotę, dojechać rowerem czy samochodem. Znajdziecie nas w galeriach i parkach handlowych oraz na osiedlach w całej Polsce.
Jesteśmy liderami wprowadzania na półki nowości z Polski i ze świata. Mamy szeroki asortyment – od produktów do pielęgnacji, higieny, aż po zdrowie. Oferujemy wysokiej jakości marki własne i liczne marki stworzone dla nas, dostępne tylko w Rossmannie. Przyjazny i kompetentny personel zawsze służy klientom pomocą.
Stawiamy na nowe technologie, które sprawiają, że zakupy są dla naszych klientów jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Z aplikacji Rossmann PL korzystają już miliony Polaków. Szukają tam informacji o produktach i promocjach oraz najnowszych akcjach Rossmanna. A w samej drogerii dzięki aplikacji mogą skorzystać z funkcjonalności Rossmann GO: zeskanować smartfonem zakupy i zapłacić w aplikacji, bez podchodzenia do kasy. Dużą popularnością cieszy się także nasza drogeria internetowa (www.rossmann.pl).