Tetra Pak promuje opakowanie przyszłości na żywność

W najnowszej kampanii Tetra Pak, jeden z liderów w zakresie pakowania i przetwórstwa żywności, edukuje w zakresie zrównoważonego podejścia do opakowań na żywność. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media. 

Wystartowała nowa odsłona kampanii Tetra Pak „Wybierz naturę. Wybierz karton”, ukazująca drogę marki do stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność na świecie. Celem Tetra Pak jest tworzenie opakowań wykonanych wyłącznie z materiałów pochodzenia roślinnego, w pełni odnawialnych, w pełni nadających się do recyklingu i neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla. W tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną działania, które przybliżają Tetra Pak do osiągnięcia tego celu. 

Komunikacja rozpoczęła się 10 maja i potrwa do sierpnia. Ze względu na grupę docelową i segment B2B, działania reklamowe prowadzone są w prasie branżowej i w mediach digitalowych – obejmują banery display, social media, YouTube i współpracę podcastową. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Grayling.

 

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas E-commerce, Ecselis (performance i multichannel), DBI (data driven marketing), Socialyse (social media i content marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.