Sylwia Kaska, Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, została szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Jej celem jest wypracowanie jednolitych standardów i dobrych praktyk w kanale mobilnym, popularyzowanie ich i efektywne wykorzystanie. Od 2021 roku Sylwia Kaska pełniła funkcję zastępcy szefa. Teraz do jej zadań należy organizowanie spotkań poświęconych obecnym trendom, potrzebom i problemom na rynku reklamy mobile. Wnioski z nich będą publikowane na blogu IAB lub prezentowane w ramach konferencji.
Sylwia Kaska, Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, została szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Jej celem jest wypracowanie jednolitych standardów i dobrych praktyk w kanale mobilnym, popularyzowanie ich i efektywne wykorzystanie. Od 2021 roku Sylwia Kaska pełniła funkcję zastępcy szefa. Teraz do jej zadań należy organizowanie spotkań poświęconych obecnym trendom, potrzebom i problemom na rynku reklamy mobile. Wnioski z nich będą publikowane na blogu IAB lub prezentowane w ramach konferencji.
Grupa Robocza Mobile w IAB Polska zajmuje się propagowaniem działań reklamowych w kanale mobilnym, a także edukacją rynku w zakresie mobile marketingu. Jej celem jest wypracowanie jednolitych standardów i dobrych praktyk, popularyzowanie ich oraz efektywne wykorzystanie. Grupa składa się z reprezentantów wydawców, oferujących ruch w kanale mobile, przedstawicieli domów mediowych, klientów bezpośrednich oraz dostawców narzędzi. Jej szefową właśnie została Sylwia Kaska, Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w realizacji kampanii drive to store i badaniu lojalności klientów.
– Od 2021 roku pełniłam funkcję zastępcy szefa Grupy, teraz zostałam jej szefem na okres roku. Do moich zadań należy teraz organizowanie spotkań, mających na celu wyłuszczenie obecnych trendów, potrzeb i problemów na rynku reklamy mobile. Grupa podsumowuje te zagadnienia w formie publikacji na blogu IAB lub w ramach konferencji, mającej na celu przekazanie informacji w sposób najbardziej efektywny dla marketerów, media planerów oraz domów mediowych – mówi Sylwia Kaska, nowa szefowa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.
Kaska działa w branży reklamowej od blisko 15 lat. Doświadczenie zdobyła w prasie, telewizji i Internecie, pracując dla takich marek, jak Puls Biznesu czy TVN. Zanim została Head of Sales w Proxi.cloud, pełniła takie samo stanowisko przez ponad pięć lat w YOC. Teraz spełnia się również jako szefowa Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska.
– Każda grupa robocza w IAB Polska działa w taki sposób, aby pomóc ustandaryzować dostępne narzędzia, pomiar efektywności oraz wypracować dobre praktyki użyteczne dla całego rynku. Wierzę, że jako szefowa zrealizuję nasze wyzwania. W najbliższych miesiącach planuję, we współpracy z innymi grupami, zająć się takimi tematami, jak m.in. pomiar skuteczności kanału, miara sukcesu kampanii Rich Media, Footfall, Mobile web vs mobile app, OOH i DOOH, badania Brand Lift, oglądalność Video, Google Page Speed w Polsce, redukcja śladu CO2 w reklamie mobilnej, FRAUD i cookie less w środowisku mobile – zapowiada Sylwia Kaska.
—