Staż a może praktyki? Poznaj możliwości rozwoju w sieci Kaufland podczas Talent Days

Już 22 marca na stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu studenci i absolwenci będą mieli okazję poznać tajniki rynku pracy podczas corocznego wydarzenia Talent Days. Tego dnia nie można ominąć stoiska jednego z największych pracodawców w Polsce z branży retail, uhonorowanego tytułem Najlepszego Pracodawcy w Polsce i w Europie – Kaufland Polska. Firma przygotowała ciekawe oferty pracy i praktyk we Wrocławiu i Warszawie, praktyczne wskazówki, a także świeżo parzoną kawę prosto od baristy.

Targi pracy organizowane są z myślą o osobach, które chcą postawić pierwsze kroki na swojej ścieżce zawodowej w formie praktyk, stażu czy stałego zatrudnienia. To wydarzenie gromadzące topowych pracodawców w Polsce, którzy tego dnia chętnie służą radą młodym ludziom, prezentując swoją ofertę. Wartością dodaną Talent Days jest możliwość bezpośredniego kontaktu z rekruterami oraz złożenia aplikacji przy stoisku pracodawcy. Partnerem wydarzenia jest m.in. sieć Kaufland, która wychodzi naprzeciw młodym ludziom poszukującym pierwszych doświadczeń zawodowych.

Talent Days to niepowtarzalna okazja do zadania nam wszystkich nurtujących pytań i poznania naszej oferty, w której każdy poszukujący praktyk czy stażu student znajdzie dla siebie atrakcyjną propozycję. Jeśli chodzi o praktyki letnie, oferujemy je w zasadzie we wszystkich obszarach w centrali: Departamencie Marketingu, Pionie Personalnym, Departamencie Zakupu, Obszarów Centralnych, Organizacji Sprzedaży, Pionie Controllingu, Rachunku i Finansów, IT czy w Dziale Komunikacji. Łącznie poszukujemy 34 ambitnych studentów, którzy zechcą rozpocząć swoją ścieżkę kariery z Kaufland. Dla bardziej doświadczonych mamy dedykowany pogram Absolwent. To nasz cykliczny program stażowy, umożliwiający rozwój wybranych kompetencji w ramach pracy w strukturach firmy, będący szansą na stałe zatrudnienie. Obecnie poszukujemy stażystów do Departamentu Sprzedaży, Pionu Rachunkowości i Finansów oraz Obszarów Centralnych. W przypadku ostatniego działu chodzi o osobę, która wesprze nas w warszawskim oddziale w bardzo wąskiej specjalizacji – chłodnictwa. Taki kandydat musi mieć doświadczenie w temacie inżynierii środowiskowej i automatyki budynkowej. We Wrocławiu natomiast rekrutujemy kandydata do Pionu Centralnego Zarządzania Nieruchomościami. Oferta jest różnorodna. Zdajemy sobie sprawę, że dla osoby wkraczającej na rynek pracy mnogość działów i pozycji może przyprawić o zawrót głowy, dlatego zachęcamy do rozmowy przy filiżance kawy z naszymi rekruterami, którzy chętne zarekomendują rozwój w danym obszarze w oparciu o wybrane kompetencje i aspiracje kandydata. Nie zabraknie także gry rekrutacyjnej, w której można zdobyć atrakcyjne nagrody – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, dyrektor Pionu Rekrutacji i Marketingu Personalnego w Kaufland Polska.

Podczas tego intensywnego dnia na studentów czekają warsztaty z ekspertami od rekrutacji. Będzie to również okazja do pracy nad swoim CV, a nawet do zrobienia sobie profesjonalnego zdjęcia. Pełen program wydarzenia dostępny jest na stronie: https://talentdays.pl/.

Talent Days to nie jedyne wydarzenie dla grona akademickiego, w którym bierze udział Kaufland. Reprezentanci firmy będą obecni podczas VI edycji Tygodnia Kobiet na SGH w Warszawie, który odbywa się w terminach 21-25.03. Aleksandra Gos-Portka, dyrektor Sprzedaży w Kaufland, będzie prelegentką podczas panelu „Together toward equality, czyli razem w stronę równości”. Podczas wydarzenia studentki mogą liczyć na inspirujące spotkania z kobietami, które odniosły sukces w różnych branżach i chętnie podzielą się swoim doświadczeniem z dziewczynami, które wchodzą na rynek pracy.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.