Już 22 marca na stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu studenci i absolwenci będą mieli okazję poznać tajniki rynku pracy podczas corocznego wydarzenia Talent Days. Tego dnia nie można ominąć stoiska jednego z największych pracodawców w Polsce z branży retail, uhonorowanego tytułem Najlepszego Pracodawcy w Polsce i w Europie – Kaufland Polska. Firma przygotowała ciekawe oferty pracy i praktyk we Wrocławiu i Warszawie, praktyczne wskazówki, a także świeżo parzoną kawę prosto od baristy.
Targi pracy organizowane są z myślą o osobach, które chcą postawić pierwsze kroki na swojej ścieżce zawodowej w formie praktyk, stażu czy stałego zatrudnienia. To wydarzenie gromadzące topowych pracodawców w Polsce, którzy tego dnia chętnie służą radą młodym ludziom, prezentując swoją ofertę. Wartością dodaną Talent Days jest możliwość bezpośredniego kontaktu z rekruterami oraz złożenia aplikacji przy stoisku pracodawcy. Partnerem wydarzenia jest m.in. sieć Kaufland, która wychodzi naprzeciw młodym ludziom poszukującym pierwszych doświadczeń zawodowych.
– Talent Days to niepowtarzalna okazja do zadania nam wszystkich nurtujących pytań i poznania naszej oferty, w której każdy poszukujący praktyk czy stażu student znajdzie dla siebie atrakcyjną propozycję. Jeśli chodzi o praktyki letnie, oferujemy je w zasadzie we wszystkich obszarach w centrali: Departamencie Marketingu, Pionie Personalnym, Departamencie Zakupu, Obszarów Centralnych, Organizacji Sprzedaży, Pionie Controllingu, Rachunku i Finansów, IT czy w Dziale Komunikacji. Łącznie poszukujemy 34 ambitnych studentów, którzy zechcą rozpocząć swoją ścieżkę kariery z Kaufland. Dla bardziej doświadczonych mamy dedykowany pogram Absolwent. To nasz cykliczny program stażowy, umożliwiający rozwój wybranych kompetencji w ramach pracy w strukturach firmy, będący szansą na stałe zatrudnienie. Obecnie poszukujemy stażystów do Departamentu Sprzedaży, Pionu Rachunkowości i Finansów oraz Obszarów Centralnych. W przypadku ostatniego działu chodzi o osobę, która wesprze nas w warszawskim oddziale w bardzo wąskiej specjalizacji – chłodnictwa. Taki kandydat musi mieć doświadczenie w temacie inżynierii środowiskowej i automatyki budynkowej. We Wrocławiu natomiast rekrutujemy kandydata do Pionu Centralnego Zarządzania Nieruchomościami. Oferta jest różnorodna. Zdajemy sobie sprawę, że dla osoby wkraczającej na rynek pracy mnogość działów i pozycji może przyprawić o zawrót głowy, dlatego zachęcamy do rozmowy przy filiżance kawy z naszymi rekruterami, którzy chętne zarekomendują rozwój w danym obszarze w oparciu o wybrane kompetencje i aspiracje kandydata. Nie zabraknie także gry rekrutacyjnej, w której można zdobyć atrakcyjne nagrody – mówi Katarzyna Łosińska-Burdzy, dyrektor Pionu Rekrutacji i Marketingu Personalnego w Kaufland Polska.
Podczas tego intensywnego dnia na studentów czekają warsztaty z ekspertami od rekrutacji. Będzie to również okazja do pracy nad swoim CV, a nawet do zrobienia sobie profesjonalnego zdjęcia. Pełen program wydarzenia dostępny jest na stronie: https://talentdays.pl/.
Talent Days to nie jedyne wydarzenie dla grona akademickiego, w którym bierze udział Kaufland. Reprezentanci firmy będą obecni podczas VI edycji Tygodnia Kobiet na SGH w Warszawie, który odbywa się w terminach 21-25.03. Aleksandra Gos-Portka, dyrektor Sprzedaży w Kaufland, będzie prelegentką podczas panelu „Together toward equality, czyli razem w stronę równości”. Podczas wydarzenia studentki mogą liczyć na inspirujące spotkania z kobietami, które odniosły sukces w różnych branżach i chętnie podzielą się swoim doświadczeniem z dziewczynami, które wchodzą na rynek pracy.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.