Jacek Pierściński dołącza do zespołu firmy technologicznej Proxi.cloud, lidera w dziedzinie data driven marketingu w Polsce. Obejmie funkcję Programmatic Experta. Będzie odpowiadał za realizację kampanii reklamowych prowadzonych dla kluczowych klientów oraz usprawnienie i automatyzację wszelkich procesów działu reklamowego. Do tego wesprze rozwój portfolio produktów reklamowych. W ocenie zarządu spółki, Pierściński posiada wszechstronne i wieloletnie doświadczenie, a także szeroką wiedzę związaną z całym ekosystemem reklamowym, co z pewnością pozytywnie wpłynie na bieżącą działalność Proxi.cloud.
Jak podkreśla Jan Piotrowski, Head of Programmatic w firmie technologicznej Proxi.cloud, Jacek Pierściński ma bardzo bogate doświadczenie w dziedzinie programmatic. 7 lat temu zaczął je zdobywać w domu mediowym Havas Media Group, gdzie realizował kampanie video na platformie DBM m.in. dla PKO BP, Red Bull, Hyundai czy Emirates. Potem w Publicis Media kompleksowo zajmował się działaniami programmatic w zakresie display oraz video na platformach DV360 i Adform dla wszystkich podmiotów spółki, czyli Zenith, Starcom, Spark, Liquid czy Performics. Kolejnym wyzwaniem Pierścińskiego była praca w K2 Media, gdzie z kolei mocno rozwinął swoją wiedzę nt. narzędzi mierzących i analitycznych, takich jak CM360, GA360 czy Doubleclick Studio. Następnie w Grupie OMD prowadził działania programmatic dla klienta Reckitt Benckiser, który posiada w swoim portfolio kilkanaście brandów.
– Ciekawym doświadczeniem była też dla mnie współpraca z Boston Consulting Group, która polegała na mierzeniu efektywności kampanii digital w sklepach stacjonarnych. Natomiast przez ostatnie dwa lata, pracując w Delve, poznałem dobrze specyfikę i możliwości rynku Stanów Zjednoczonych. Do moich zadań należała realizacja kampanii pod kluczowe wskaźniki oparte na sprzedaży i generowaniu leadów. Ściśle współpracowałem też z zespołami danych i data science w celu oferowania nowych rozwiązań i usprawnianiu procesów – mówi Jacek Pierściński, nowy Programmatic Expert w Proxi.cloud.
Cele postawione przed Pierścińskim przez zarząd spółki, obejmują trzy obszary. Pierwszym z nich jest realizacja jak najlepszych wyników kampanii prowadzonych dla kluczowych klientów. Drugi to usprawnianie i automatyzacja wszelkich procesów w organizacji, w których uczestniczy dział reklamowy. Trzeci dotyczy wsparcia w rozwoju portfolio produktów reklamowych.
– Tak ważne zadania powierzyliśmy Jackowi, bo jest prawdziwym ekspertem w dziedzinie zakupu programatycznego. Jego doświadczenie nie sprowadza się tylko do prowadzenia kampanii. W ocenie zarządu spółki, posiada on szeroką wiedzę związaną z całym ekosystemem reklamowym oraz występującymi w nim elementami. Połączenie wiedzy marketingowej oraz technicznej daje mu unikalny zestaw umiejętności. Dlatego jego rola w Proxi.cloud jest tak istotna – stwierdza Jan Piotrowski.
Jacek Pierściński, jak sam informuje, ma głównie skoncentrować się na rozbudowie obecnej oferty produktowej. W związku z tym będzie zajmował się testowaniem nowych platform i rozwiązań, a także prowadzeniem i optymalizacją kampanii w środowisku programmatic oraz usprawnianiem bieżących procesów.