Sylwia Kaska objęła stanowisko Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w realizacji kampanii drive to store i badaniu lojalności klientów. Będzie odpowiedzialna za rozwój oferty opartej o potrzeby rynkowe klientów i poszerzanie ich grona. Ma doprowadzić do wzrostu przychodów spółki poprzez zbudowanie świadomości marki, w tym edukację rynku nt. możliwych pomiarów skuteczności kampanii na drodze online to offline. Wcześniej przez ponad pięć lat pracowała w YOC Poland, również na stanowisku Head of Sales. Jest aktywna w branży reklamowej od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w prasie, jak i w telewizji oraz Internecie, pracując dla takich marek jak Puls Biznesu czy TVN.
Sylwia Kaska działa w branży reklamowej od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobyła w prasie, telewizji i Internecie, pracując dla takich marek, jak Puls Biznesu czy TVN. Ostatnio jako Head of Sales przez ponad pięć lat zajmowała się budowaniem pozycji YOC w Polsce. W 2021 roku objęła funkcję zastępcy szefa grupy roboczej „mobile” w IAB. Jak sama podkreśla, wielokrotnie przekonała się o tym, że tylko partnerskie podejście do klienta, zbadanie jego potrzeb oraz odpowiedzenie na nie może zaowocować zadowoleniem klienta z usług i zaufaniem do usługodawcy. A to jest kluczowe, jeśli chodzi o sprzedaż i tworzenie rozwojowego, długofalowego biznesu.
– Odbyłam tysiące spotkań, zrealizowałam drugie tyle kampanii oraz przejrzałam wiele postbuyów, aby wiedzieć, co jest miarą sukcesu kampanii digitalowej. Branża reklamy digital jest obecnie jedną z najprężniej rozwijających się w kraju. Uważam, że tylko, jeśli jesteśmy uważni na zmiany, które w niej zachodzą i potrafimy je odnieść do celów klientów, możemy liczyć na sukces. W Proxi.cloud zastałam zespół specjalistów, którzy widzą je i zawsze szukają możliwości do osiągnięcia ww. celów. To właśnie przekonało mnie, że Proxi.cloud jest moim miejscem – mówi Sylwia Kaska, nowa Head of Sale w Proxi.cloud.
Powierzono jej obowiązki nakierowane na rozwój oferty, opartej o potrzeby klientów. Ponadto zarząd spółki oczekuje, że poszerzy grono odbiorców usług, poprzez edukację rynku na temat skuteczności pomiaru drive to store kampanii digital. – Celem mojej obecności w Proxi.cloud jest wzrost przychodów spółki. W mojej ocenie, może on nastąpić poprzez kilka kluczowych czynników. Wśród nich widzę transparentność, budowanie zaufania wśród klientów, edukację rynku na temat możliwych pomiarów skuteczności kampanii na drodze online to offline oraz rozwój oferty dopasowanej do potrzeb rynku. W praktyce oznacza to, że mam zbudować świadomość marki Proxi.cloud w oparciu o powyższe elementy – stwierdza Kaska.
Jak komentuje Mateusz Chołuj, CEO w firmie technologicznej Proxi.cloud, tak ważne cele zostały powierzone nowej Head of Sale ze względu na jej wieloletnie doświadczenie i znajomość wielu stron rynku. – Pozwala nam jeszcze lepiej zrozumieć naszych klientów, co jest bardzo cenne przy trafnym odpowiadaniu na wszystkie ich potrzeby. Przekłada się to zarówno na większe zadowolenie klientów, osiągane rezultaty biznesowe, ale też konkretne innowacje produktowe, które służą rozwojowi całej branży. W krótkim czasie, m.in. dzięki pracy Sylwii, będziemy przygotowywać premierę dwóch nowych produktów – zapowiada szef zespołu Proxi.cloud.
Zarząd spółki zaznacza, że obecnie niezwykle ważne jest jak najlepsze zrozumienie klientów, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. Nie zadzieje się to bez skutecznej pracy zespołu Sylwii, który będzie stanowił dla firmy okno na informacje z rynku i bezpośrednio budował relacje z agencjami oraz reklamodawcami. To pozwoli pchać innowacje produktowe w odpowiednim kierunku i w najlepszy sposób rozwiązywać najważniejsze problemy klientów.
– Nie ma co ukrywać, że dalszy intensywny rozwój będzie możliwy tylko, jeśli osiągniemy zakładane plany finansowe. Jednak zawsze patrzymy na nasz biznes w długiej perspektywie. Właśnie takie
podejście było dla nas niezbędne u osoby, która teraz jest odpowiedzialna za jego rozwój – podsumowuje Mateusz Chołuj.
—