Porcelanowe talerze luksusowej, włoskiej marki Pozzi Milano do zdobycia jako nagroda w akcji lojalnościowej sieci Stokrotka. Za kampanię odpowiada agencja Promotica. Akcja potrwa do 24 lipca.
Rośnie liczba miłośników programów lojalnościowych
Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych, które z każdym rokiem zyskują na popularności. Jak wynika z raportu „Mobilni, wymagający, umiarkowanie aktywni – Polacy w programach lojalnościowych” zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia, aż 2 na 3 dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym. To więcej niż w poprzednim roku.
Według badania Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna odsetek miłośników tego typu programów wynosi nawet 80 proc. Największą bazą kampanii lojalnościowych są sklepy detaliczne. Dziś polscy klienci właściwie nie wyobrażają sobie codziennych zakupów bez udziału w oferowanych przez sieci spożywcze akcjach lojalnościowych.
„Skomponuj swój włoski zestaw” – jak to działa?
W ramach kampanii „Skomponuj swój włoski zestaw” klienci Stokrotki będą mogli zbierać znaczki i wymieniać je na wysokiej jakości naczynia z kolekcji zastawy stołowej Baraonda od luksusowej włoskiej marki Pozzi Milano.
Marka Pozzi Milano powstała pod koniec XIX wieku jako dom mody męskiej. W miarę upływu czasu rozszerzyła oferowany asortyment o produkty codziennego użytku, w tym kultową zastawę stołową. Kolekcja dostępna w Stokrotce odzwierciedla światowe trendy w zakresie tablescapingu, czyli sztuki dekorowania stołu. Obejmuje pełen asortyment porcelanowych talerzy, misek oraz naczyń do serwowania.
Jak działa mechanizm programu? Za każde 35 zł wydane na zakupy w Stokrotce klienci otrzymają jeden znaczek. Po zebraniu odpowiedniej liczby znaczków będą mogli odebrać jeden z elementów kolekcji w promocyjnej cenie.
- Głównymi celami akcji są: wzmocnienie pozycji Stokrotki na rynku, atrakcyjne nagrodzenie klientów za ich lojalność oraz budowanie wartości Stokrotki jako marki, która dba o klientów, jest blisko nich i pomaga im na co dzień – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Stokrotki.
Kampania „Skomponuj swój włoski zestaw” w Stokrotce potrwa do 24 lipca 2024 r. Więcej szczegółów i regulamin dostępne są na stronie www.stokrotka.pl oraz w sklepach sieci Stokrotka. Jest to pierwsza akcja promocyjna agencji Promotica na polskim rynku.