Sinsay powiększa salon w Centrum Serenada – otwarcie już 29 stycznia 2025

Marka Sinsay relokuje i powiększa swój salon w Centrum Serenada. Nowy lokal o powierzchni ponad 805 mkw. zostanie otwarty 29 stycznia 2025 roku.

Sinsay, jedna z wiodących marek odzieżowych oferujących modę dla całej rodziny, elementy wyposażenia wnętrz, a także akcesoria dla zwierząt oraz linię kosmetyków do pielęgnacji i makijażu w przystępnych cenach, powiększa swój salon w Centrum Serenada. Nowy lokal o powierzchni ponad 805 mkw. – niemal dwukrotnie większy od dotychczasowego salonu – zostanie otwarty na poziomie +1.

Relokacja salonu Sinsay to odpowiedź na rosnące zainteresowanie naszą ofertą. Dzięki większej przestrzeni będziemy mogli zaprezentować jeszcze szerszy wachlarz asortymentu – zarówno odzieży i akcesoriów, jak i artykułów do domu, a także stworzyć bardziej komfortowe warunki zakupów dla naszych klientówmówi Magdalena Banacka, Dyrektor ds. komunikacji wizualnej marki Sinsay.

Powiększenie salonu Sinsay to element długofalowej strategii rozwoju Centrum Serenada, której celem jest nie tylko optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni, ale także tworzenie warunków sprzyjających wzrostowi i ekspansji najemców. Centrum konsekwentnie dostosowuje swoją ofertę i układ przestrzeni handlowej, aby sprostać rosnącym wymaganiom marek, umożliwiając im prezentację szerszego asortymentu oraz zwiększając komfort zakupów dla klientów.

Cieszymy się, że Sinsay zdecydował się na powiększenie swojego salonu w naszym centrum. To dowód na to, że Serenada jest miejscem, w którym marki rozwijają swój potencjał. Jesteśmy przekonani, że nowy, większy salon Sinsay przyciągnie jeszcze więcej odwiedzającychkomentuje Iwona Sitko, Dyrektor Centrum Serenada.

Proces relokacji przebiegł w bardzo dobrej atmosferze. Partnerskie podejście i wzajemne zrozumienie potrzeb i oczekiwań pozwoliły na sprawne wypracowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron. Centrum Serenada aktywnie wspiera rozwój najemców, oferując elastyczne rozwiązania i dostosowując przestrzeń do ich zmieniających się wymagań biznesowych. Cieszymy się, że możemy być częścią procesu ekspansji takich marek, jak Sinsay i wspierać ich dalszy rozwój w ramach Centrum Serenadadodaje Grzegorz Latała, Dyrektor Zarządzający Mayland Real Estate.

Centrum Serenada zlokalizowane jest w północno-wschodniej części Krakowa. Na powierzchni 42 tys. mkw. funkcjonuje ponad 150 sklepów renomowanych sieci handlowych, punktów usługowych i restauracji. Silną stroną obiektu jest rozbudowana oferta modowa, obejmująca między innymi takie marki jak Zara, H&M, Reserved czy TK MAXX. Uzupełnieniem oferty jest Centrum Handlowe Krokus.

Strefa oddziaływania Centrum Serenada i sąsiadującego z nim Centrum Handlowego Krokus obejmuje około 495 tys. osób w promieniu 15 minut jazdy samochodem. Atrakcyjność oferty handlowo-rozrywkowej zwiększa obecność marketu budowlanego OBI, Aquaparku i Multikina. Szeroki wybór sklepów, nowoczesna architektura oraz działania na rzecz lokalnej społeczności sprawiają, że Centrum Serenada jest jedną z najczęściej i najchętniej wybieranych destynacji zakupowych i miejscem spotkań mieszkańców Krakowa, a jego dynamiczny rozwój tworzy przestrzeń dalszego wzbogacania oferty.

_______________________

Mayland jest deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce, działającym na rynku od 1995 roku jako część Grupy Casino. W portfolio spółki znajdują się takie obiekty jak Karolinka w Opolu, Pogoria w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku, Riviera w Gdyni oraz Serenada w Krakowie. W 2024 roku spółka zakończyła modernizację Fortu Wola w Warszawie, kontynuując strategię rozwoju i podnoszenia standardów istniejących obiektów.

Od 2001 roku Mayland dostarczył na rynek ponad 250 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie zarządza obiektami w całej Polsce i posiada rozbudowany portfel projektów obejmujących zarówno inwestycje komercyjne, jak i mieszkaniowe.