VOX to uznana marka w branży wyposażenia wnętrz, oferująca szeroką gamę produktów: meble, drzwi, podłogi, systemy ścienne. Marka dynamicznie rozwija swoją działalność, oferując partnerom franczyzowym unikalną możliwość prowadzenia biznesu pod parasolem silnego i rozpoznawalnego brandu. Dzięki kompleksowemu wsparciu, współpracy z czołowymi producentami oraz ciekawym inicjatywom i programom sprzedaży, VOX stał się wiodącym wyborem dla tych, którzy pragną rozwijać swoją działalność w branży. Niebawem marka zaprezentuje swoją ofertę na Targach Warsaw Home & Contract.
VOX to ogólnopolska sieć oferująca funkcjonalne i dobrze zaprojektowane kolekcje mebli, podłóg, drzwi, ścian dekoracyjnych oraz dodatków. Marka zapewnia wybór produktów z ponad 150 salonów w całej Polsce, biorąc pod uwagę wszystkie potrzeby konsumenta – VOX posiada salony z ofertą mebli, specjalistyczne salony z ofertą drzwi i podłóg oraz salony Wnętrz VOX z kompleksowym zakresem produktów i usług. Sieć VOX oferuje setki produktów, wsparcie ekspertów technicznych i stylistów, a także dostęp do najnowszych technologii przy aranżowaniu wnętrz. Czołowym przykładem jest tutaj bezpłatny program do aranżacji wnętrz VOXBOX, który wraz z biblioteką materiałów, ekspozycjami i opieką doradców w salonach zapewnia przyjazny proces projektowo-zakupowy, dający klientowi unikatowe doświadczenie.
Marka niebawem będzie miała okazję zaprezentować swoją szeroką ofertę podczas Targów Warsaw Home & Contract, które odbędą się w dniach 23-26 października. Będzie to idealna okazja do rozmów o potencjalnym partnerstwie oraz nawiązania profesjonalnych kontaktów biznesowych. VOX zaprezentuje również swoją bogatą ofertę oraz możliwości współpracy partnerskiej, szczególnie w segmencie drzwi i podłóg oraz formatu VOXBOX Studio. To nowy format handlowy, który można otworzyć już na powierzchni 50-100m².
Potrzeba na pierwszym miejscu
Sieć VOX to synonim nowoczesności i atrakcyjnego wizerunku, a to przyciąga nie tylko klientów, ale również partnerów biznesowych. Marka VOX z jednej strony jest producentem (m.in. mebli i listew przypodłogowych), a z drugiej jest dystrybutorem czołowych producentów drzwi i podłóg w całej Polsce, dając im możliwość sprzedaży swoich produktów w salonach VOX, co zwiększa ich widoczność na rynku. W ofercie VOX znajdują się m.in. drzwi marek: DRE, Doorsy, Eslisse, Entra/Asilo, Ekado, Pol-Skone, Porta, Intenso, Interdoor, CAL, Gerda oraz Wiśniowski, a także wszystkie rodzaje podłóg takich producentów jak: Quick Step, Pergo, Berry Alloc, Classen, Egger, Swiss Krono, Meister, My Floor, Barlinek, Kronoplus,Ter Hurne, Gerflor oraz Moduleo. Dzięki rozbudowanemu asortymentowi VOX jest w stanie dostarczyć kompleksowe rozwiązania dla wszystkich – od zaspokojenia podstawowych potrzeb jak podkład, listwa podłoga czy drzwi po zaaranżowanie całego wnętrza.
Marka VOX jest dystrybutorem czołowych producentów podłóg i drzwi w całej Polsce.
VOX stawia na partnerstwo
Ogromną zaletą VOX jest budowana latami, ścisła współpraca z partnerami franczyzowymi. Marka zapewnia bezcenne wsparcie w rozwijaniu biznesu zarówno na etapie otwierania sklepu, jak i podczas jego prowadzenia. „VOX to renomowana i rozpoznawalna marka na rynku drzwi i podłóg. Wsparcie, jakie otrzymaliśmy od VOX na każdym etapie było i jest nieocenione. Bycie częścią sieci VOX daje nam nie tylko większe poczucie stabilności, ale i bezpieczeństwa” – mówią Edyta i Kamil Wideł, właściciele salonu drzwi i podłóg VOX w Nowym Sączu.
W salonach skupionych głównie na drzwiach i podłogach (to ponad 70 punktów sprzedaży w całej Polsce) znajdziemy produkty w różnych aranżacjach i skorzystamy z fachowego doradztwa na najwyższym poziomie. W przypadku konceptu Wnętrza VOX mamy natomiast możliwość zapoznania się z całym zakresem produktów i usług, a także ze strefy VOXBOX, gdzie doświadczeni doradcy pomogą w tworzeniu projektów wnętrz. Takie indywidualne podejście i wsparcie przekłada się na większą satysfakcję klientów i wyższą sprzedaż produktów.
Choć VOX posiada bogatą ofertę salonów, to nieustannie poszukuje ulepszeń i modyfikacji punktów sprzedaży, by nadążać za zmieniającymi się potrzebami klientów. Dlatego powstał nowy format handlowy na mniejszej przestrzeni – VOXBOX STUDIO, który można otworzyć już na powierzchni 50-100m².
„VOXBOX Studio to połączenie studia projektowego z narzędziami online do obsługi sprzedaży oraz Centrum Doświadczeń z biblioteką materiałów i wirtualną rzeczywistością. W ten sposób stworzyliśmy format sklepu z możliwością projektowania wnętrz i szybkiego zakupu tysięcy produktów. Sklepy w nowym formacie działają już w Meksyku, Madrycie i Dubaju, a pierwsze dwie placówki zostały właśnie otwarte w Warszawie i Łomiankach. Zapraszamy do współpracy Partnerów, którzy prowadzą sklepy wyposażenia wnętrz np. studia kuchenne, salony łazienek, sklepy z drzwiami i podłogami a także salony meblowe. Mamy także specjalną ofertę dla architektów wnętrz, którzy mogą prowadzić placówkę VOX w lokalu 20-30m²”- opowiada Dariusz Hołowaty, Dyrektor ds. Sprzedaży detalicznej i Rozwoju sieci.
VOXBOX Studio to format sklepu z możliwością projektowania wnętrz oraz szybkiego zakupu tysięcy produktów. Odbędziesz w nim spacer po projekcie swojego wnętrza dzięki okularom VR
Wszystkich partnerów franczyzowych, niezależnie od formatu salonu, zaopatruje aż sześć Centrów Logistycznych w kraju, co świadczy o zaawansowanej logistyce, indywidualnym podejściu oraz o skutecznej dystrybucji produktów. „Będąc w sieci VOX, otrzymujemy dostęp do produktów solidnych producentów na rynku europejskim oraz sprawdzonych dostawców rodzimych. Dzięki temu mamy duży dostęp do produktów o selektywnej sprzedaży, które nie każdy salon drzwi i podłóg ma w swojej ofercie, między innymi do kolekcji DRE Supreme by Krzysztof Miruć. To też podnosi prestiż salonu i zachęca do zakupów klientów o wyspecjalizowanych i wyszukanych gustach wnętrzarskich” – opowiada Marek Packiewicz, właściciel salonu drzwi i podłóg VOX w Olsztynie.
W wybranych salonach VOX odbędziesz spacer po projekcie swojego wnętrza dzięki okularom VR
Sieć VOX nie tylko zapewnia ogromną gamę produktów i merytoryczne wsparcie, ale oferuje także pomoc od strony technicznej. Franczyzobiorcy zgodnie potwierdzają, że każdego dnia mogą liczyć na pomoc sieci VOX. „To jest coś, co najbardziej sobie chwalę w strukturze VOX: skracanie dystansu między centralą a mną. Wizyty podczas budowy salonu i zaraz po otwarciu spowodowały, że od razu wiedziałem do kogo w konkretnych sytuacjach mam się zgłosić. Co więcej, to wsparcie nie skończyło się na otwarciu salonu, trwa do dziś” – zapewnia Michał Kubala, właściciel salonu drzwi i podłóg VOX w Niepołomicach.
Rozbudowana sieć dystrybucji, szeroka gama produktów i współpraca z czołowymi producentami to nie jedyne zalety przynależności do sieci VOX. Marka regularnie organizuje wyjątkowe konferencje dla swoich partnerów, w tym duże targi, które są jednymi z najbardziej uznanych w branży. Przykładem są coroczne Targi VOX, przyciągające kilkadziesiąt wystawców (producentów drzwi i podłóg) i tysiące odwiedzających.
Podczas Targów VOX klienci mają okazję zarówno do zawierania nowych kontraktów handlowych i dokonywania zakupów, jak i do wysłuchania wykładów i prezentacji o nowych produktach
Targi VOX to wyjątkowa platforma do wymiany doświadczeń i inspiracji, która przyciąga czołowych producentów oraz partnerów franczyzowych. „Niezwykle cenię sobie możliwość wymiany doświadczeń z innymi franczyzobiorcami na spotkaniach i targach organizowanych przez sieć. Uczestnictwo w targach to zawsze niezapomniane przeżycie” – mówi Andrzej Konopka, właściciel salonu drzwi i podłóg w Łomży.
Sieć VOX organizuje również konferencje, które stanowią doskonałą okazję do poznania nowości produktowych, nawiązania kontaktów biznesowych oraz do udziału w inspirujących wykładach i spotkaniach. Wysoki poziom wydarzeń pozwala partnerom VOX na nawiązywanie cennych kontaktów biznesowych oraz zdobywanie wiedzy o najnowszych trendach i innowacjach w branży wnętrzarskiej.
Targi VOX z roku na rok zyskują na popularności
„Uważam, że decyzja o przystąpieniu do sieci VOX była słuszna i przyniosła nam wiele korzyści. Dużym, pozytywnym zaskoczeniem była dla mnie organizacja spotkań w gronie innych franczyzobiorców. Cenię sobie to, że możemy spotkać się, porozmawiać o bieżącej sytuacji podzielić się doświadczeniami w prowadzeniu biznesu.” – mówi Marek Pietraszuk zarządzający salonem drzwi i podłóg VOX w Białej Podlaskiej.
Na kompleksowe podejście VOX do zarządzania relacjami z partnerami i klientami składają się także szkolenia produktowe oraz wsparcie marketingowe. To sprawia, że każdy partner VOX może czuć się pewnie i bezpiecznie w swojej współpracy z siecią i docieraniu do klientów. Marka na wysokim poziomie dba także o integrację między franczyzobiorcami. „W czasach, kiedy wszyscy żyjemy w biegu, VOX wciska nam hamulec, dając możliwość uczestniczenia w wielu wyjazdach integracyjnych. Dzięki temu mamy nie tylko dużo energii i motywacji do działania, ale także okazję poznać piękno świata i jego wielokulturowość” – mówi Michał Owczarczyk, właściciel salonu drzwi i podłóg w Łodzi przy ul. Wróblewskiego.
VOX oferuje trzy programy wsparcia, które pomagają partnerom w efektywnym prowadzeniu działalności. Programy: Smakuj życie, VOX Go oraz Liga VOX nie tylko motywują partnerów do aktywnego działania na rynku, ale dają także szansę zwiedzenia świata i wymieniania się cennymi doświadczeniami z innymi partnerami. To z kolei zapewnia możliwość czerpania od innych inspiracji i pomysłów do rozwoju biznesu, dzięki czemu franczyzobiorcy mogą zyskać przewagę konkurencyjną na rynku.
Sieć VOX to nie tylko biznes: to partnerstwo oparte na zaufaniu i wspólnym dążeniu do sukcesu. Marka jest otwarta na współpracę z kolejnymi franczyzobiorcami – jeśli myślisz o otwarciu salonu w swojej okolicy, zespół VOX chętnie udzieli Ci wszystkich niezbędnych informacji. Zapraszamy do kontaktu na https://vox.pl/pages/franczyza lub podczas najbliższego wydarzenia w Warszawie – na targach Warsaw Home & Contract, które odbędzie się 23-26 października w Ptak Warsaw Expo. Nie może Cię tam zabraknąć!