Salon eobuwie w Jurajskiej już w najnowszym koncepcie

Salon eobuwie zaprezentował się w Galerii Jurajskiej w nowej odsłonie. Marka zakończyła właśnie prace remodelingowe lokalu o powierzchni ponad 786 m kw. Ponowne otwarcie sklepu wieńczy intensywny leasingowo rok w największym obiekcie handlowym w Częstochowie.

Najnowszy koncept, w którym od teraz działa sklep eobuwie, kładzie nacisk na wygodę zakupów i nowoczesny design. Odświeżone wnętrze sklepu wyróżnia się jasną aranżacją, intuicyjnym układem stref oraz na sali sprzedaży. Całą, inspirującą przestrzeń zaprojektowano z myślą o funkcjonalności i szybkości obsługi. Przejrzysty system prezentacji produktów, nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz pełna integracja z ofertą online sprawiają, że zakupy w sklepie łączą komfort tradycyjnego doświadczenia z możliwościami świata cyfrowego.

Największa zmiana w lokalu dotyczy jednak obecności towaru na półkach. Dotychczasowe tablety, rozmieszczone na terenie sklepu, zastąpiono produktami od czołowych marek. Teraz klienci mogą przeglądać i wybierać modele bezpośrednio z ekspozycji, co znacząco przyspiesza i upraszcza zakupy. Co więcej, odwiedzający salon w Jurajskiej mają do swojej dyspozycji rozbudowaną strefę premium, która w butikowy sposób prezentuje sezonowe bestsellery oraz najnowsze kolekcje. Kupujący w eobuwie mogą wybierać spośród tysięcy produktów. W ofercie dostępne są buty i akcesoria od takich marek jak m.in. Guess, Karl Lagerfeld, Nine West, Tommy Hilfiger, New Balance, Puma, Reebok
i wiele innych.

– Modernizacja salonu eobuwie i dostosowanie go do nowego formatu stacjonarnego marki była jednym z największych projektów zrealizowanych w tym roku. Popularny, multibrandowy sklep odgrywa kluczową rolę w naszej ofercie, zapewniając klientom dostęp do marek segmentów premium, sportowego, miejskiego i outdoorowego – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.  – Dzięki zrealizowanym pracom klienci od teraz mogą robić zakupy w nowoczesnej i wygodnej przestrzeni, która w pełni odpowiada potrzebom współczesnego konsumenta. Ponadto marka zdecydowała się ponownie wyeksponować swoje produkty, co zapewnia kupującym bezpośrednie doświadczenie zakupowe. Jesteśmy przekonani, że reopening salonu w nowym formacie będzie dużym sukcesem – dodaje.

Salon eobuwie dołącza do szerokiego grona najemców, którzy w 2025 r. zakończyli prace modernizacyjne w Jurajskiej. Od początku roku remodelingi i relokacje, które także wiązały się z remontem, przeprowadziło aż 9 najemców modowych i lifestylowych, w tym m.in. Reserved, Mohito, Douglas, home&you czy Esotiq. Łączna powierzchnia zmodernizowanych lokali w galerii wyniosła ponad 5,6 tys. m. kw.

  Inwestycje realizowane przez najemców podnoszą jakość customer experience, a także zapewniają klientom Jurajskiej dostęp do najnowszych konceptów marek, często dostępnych lokalnie wyłącznie w naszym obiekcie. To nie tylko umacnia pozycję galerii w regionie jako destynacji zakupowej nr 1, ale także wyraźnie wzmacnia unikalność i atrakcyjność naszej oferty, szczególnie w segmencie mody i lifestyle – mówi Anna Borecka. – Nowe koncepty, oparte zarówno na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych i omnichannelowych, jak i na aktualnych trendach w projektowaniu przestrzeni handlowych, spotykają się z bardzo pozytywnym odbiorem klientów. Sprawiają również, że Galeria Jurajska pozostaje miejscem, które nieustannie zaskakuje nowościami – nie tylko odwiedzających, ale również całą branżę – dodaje.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

Galeria Jurajska to jedyna galeria handlowo-rozrywkowa w Częstochowie oraz regionalna destynacja zakupowa nr 1 w północnej części województwa śląskiego. Na powierzchni 49 000 m kw. klienci mogą znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych oraz lokali gastronomicznych, a także szeroką ofertę rozrywkową. Ofertę obiektu wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay), Grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super-Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, JYSK, Apart i wiele innych. W Jurajskiej działa także wielosalowe kino Cinema City oraz strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast sieć Biedronka. Do dyspozycji klientów udostępniany jest bezpłatny wielopoziomowy parking, który może pomieścić ponad 2000 samochodów. Ponadto Jurajska dysponuje aż czterema parkingami przyległymi, w tym autokarowym i motocyklowym, co łącznie zapewnia odwiedzającym 2300 miejsc postojowych. Na terenie galerii klienci znajdą nowocześnie zaaranżowaną strefę food court, a tuż przy galerii przestronne Bulwary Jurajskiej – ogród miejski nad Wartą z alejami spacerowymi, placem zabaw i fontanną. We wnętrzu obiektu przygotowano także kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczno-wypoczynkową z akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Grupa GTC jest wiodącym inwestorem i deweloperem, który od 30 lat działa na największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Firma wybudowała do tej pory 82 biurowce i centra handlowe o łącznej powierzchni 1,4 mln m kw.  Aktualnie, GTC zarządza portfelem 44 budynków oferujących 727 tys. m kw. przestrzeni do wynajęcia w największych miastach w Polsce, a także w Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Od 2024 r. jest też właścicielem blisko 5,2 tys. lokali mieszkaniowych w Niemczech. Dodatkowo, GTC realizuje obecnie ponad 65 tys. m kw. powierzchni komercyjnej w pięciu projektach i posiada zapas gruntów, na których mogą powstać kolejne. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.

Tagi: Galeria Jurajska, Częstochowa, GTC SA