Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
- Nowy pakiet startowy, przeznaczony głównie dla firm średniej wielkości, oferuje indywidualnie dopasowane ścieżki zakupowe, gwarantując średni zwrot z inwestycji na poziomie 20-krotności w ciągu 30 dni.
- Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce.
- Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o 27% w samym 2024 roku SALESmanago zachęca firmy, żeby nie przepłacały za funkcjonalności i wyspecjalizowane rozwiązania, których nie są w stanie wykorzystać na danym etapie rozwoju
Kraków, 17 września 2024 r.: SALESmanago – lider usług SaaS, któremu zaufało już ponad 2 tys. klientów, mający swoje korzenie w Polsce – w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
Nowy pakiet startowy CEP to wszechstronne narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, które umożliwia skalowanie firmy e-commerce, jednocześnie zmniejszając zależność od wyspecjalizowanych rozwiązań. SALESmanago wspiera średniej wielkości marki B2C w rozwoju, oferując doświadczenia omnichannel oraz zaawansowane narzędzia personalizacji. Wyróżnikiem platformy jest AI Sidekick – który usprawnia generowanie angażujących treści i pomaga marketerom podejmować bardziej przemyślane decyzje dotyczące wyboru optymalnego kanału komunikacji. Dodatkowo ułatwia tworzenie spersonalizowanych doświadczeń, ustanawiając nowe standardy wydajności, szybkości i zwrotu z inwestycji.
SALESmanago obsługuje ponad 158 mld transakcji klientów miesięcznie. Największe europejskie marki e-commerce, takie jak iSpot, Victoria’s Secret, czy 4F czerpią korzyści z szybkiego zwrotu z inwestycji i generowania wartości. Średnio klienci SALESmanago uzyskują 20-krotny zwrot z inwestycji, a pierwsze korzyści widzą już w ciągu 30 dni.
Rynek martech stale się rozdrabnia – najnowsze dane wskazują na ponad 14 000 dostawców. Aby przeciwdziałać fragmentacji produktów, pakiet startowy CEP SALESmanago w połączeniu z naszym Growth Framework oferuje ambitnym markom B2C z sektora e-commerce jasną i dopasowaną ścieżkę do realizacji ich celów wzrostu – szybko i bez zbędnych komplikacji. Zachęcamy firmy e-commerce, żeby przestały przepłacać za funkcjonalności, które nie są w pełni wykorzystane. Markę można rozwijać sprytniej i skuteczniej, a my jesteśmy tu po to, żeby w tym pomóc – podkreśla Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago.
Uzupełnieniem pakietu startowego CEP będzie rewolucyjny Growth Framework SALESmanago, który umożliwia firmom dostosowanie strategii i rozwiązań do indywidualnych potrzeb rozwojowych. Model ten pomaga markom e-commerce ocenić poziom swojej dojrzałości na podstawie konkretnych przypadków użycia i celów, co z kolei przekłada się na większe możliwości rozwoju. Model SALESmanago obejmuje cztery dynamiczne fazy składające się z kluczowych elementów marketingu, takich jak dane o klientach i ich zaangażowaniu, umiejętność oferowania spersonalizowanych, wielokanałowych doświadczeń, produktywność i efektywność, a także dźwignie wzrostu.
Więcej informacji na temat SALESmanago i zautomatyzowanej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów można znaleźć na stronie salesmanago.com.
Źródło: SALESmanago / All 4 Comms
_____________________________________________________________________
O SALESmanago
SALESmanago, założone w 2012 roku, to europejski dostawca usług SaaS oferujący kompleksową platformę do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP), która dostarcza zaawansowane narzędzia marketingowe, szczególnie dla sektora e-commerce. Z naszych rozwiązań korzysta ponad 2 tys. średniej wielkości firm z całej Europy, w tym takie marki jak iSpot, 4F czy Victoria’s Secret.
Platforma SALESmanago ułatwia klientom pozyskiwanie, konwersję i angażowanie odbiorców dzięki zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnie zaplanowanym ścieżkom zakupowym, opartym na naszym unikalnym modelu wzrostu (Growth Framework). Naszym priorytetem jest zwiększenie przychodów naszych klientów, co potwierdzają wysokie oceny: 8,8/10 na TrustRadius oraz 4,5/5 na Capterra, odzwierciedlające skuteczność platformy i nasze zaangażowanie w rozwój marek B2C.